وقوع دو تصادف مرگبار در کشور

مسوول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: یک حادثهبر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ۷۵ کیلومتری سبزوار- شاهرود رخ داد که در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.

وقوع دو تصادف مرگبار  در کشور

مسلم فائق نیا، مسوول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: یک حادثهبر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ۷۵ کیلومتری سبزوار- شاهرود رخ داد که در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی تصریح کرد: در حادثه ای دیگر نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در محور مشکان - سلطان آباد در شهرستان خوشاب روی داد، چهار نفر مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35134

ارسال نظر