هشدار در ایلام؛ همه دستگاه‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام گفت: باتوجه به بارش های سیلابی و اعلام هشدار نارنجی برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان، دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان در حالت آماده باش هستند.

هشدار در ایلام؛ همه دستگاه‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند

مجید بیگلریان، مدیرکل ستاد بحران استانداری ایلام  گفت: باتوجه به بارش های سیلابی و اعلام هشدار نارنجی برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان، دستگاه های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: اعلام وضعیت آماده باش تا روز شنبه هفته آینده و زمان خروج سیستم از استان و به منظور مدیریت و واکنش سریع در حوادث احتمالی به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق برقرار است.

بیگریان یادآور شد: در حال حاضر طبق گزارش فرمانداران وضعیت نقاط مختلف استان ایلام بخصوص مناطق تحت تاثیر این سیستم در پی بارش های تند موسمی عادی و بدون مشکل اعلام شده است.

وی ادامه داد: تمامی مسیرهای مواصلاتی باز و تردد در آنها روان و بدون مشکل در جریان است و در طول راه ها گروه های امدادی هلال احمر و پلیس راه مستقر هستند.

 بیگلریان اظهار داشت: بارش شدید باران در نادرآباد شوهان باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی عشایر منطقه شد که با کمک رسانی های به موقع از وقوع حوادث خسارت زا جلوگیری شد.

وی افزود: در مناطق تختان و خربزان بارش سبب آسیب دیدن یک دهنه پل شد که پس از بررسی خسارت برای جبران آن از محل مدیریت بحران کشور مساله پیگیری خواهد شد.

بیگلریان ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی برای افزایش دما و بارندگی در شهرستان های جنوب و جنوب شرق استان صادر شد.

وی با بیان اینکه بارش ۲۰ میلی متری باران در خربزان و تختان دهلران ثبت شد، اضافه کرد: در پی این بارش ها هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشد و با همکاری و مدیریت فرمانداران شهرستان های درگیر بارندگی، وضعیت کنترل شده است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34193

ارسال نظر