کشف بیش از 10 کیلوگرم هروئین در یکی از محله‌های تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:‌ ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری موادمخدر در منزلی در محدوده تهران‌پارس باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

کشف بیش از 10 کیلوگرم هروئین در یکی از محله‌های تهران

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:‌ ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری موادمخدر در منزلی در محدوده تهران‌پارس باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پس از  شناسایی منزل موردنظر نسبت به انجام هماهنگی و اخذ مجوز قضائی کرده و در ادامه به محل مورد نظر اعزام شدند. آنان در بازرسی از این مکان  ۱۳ کیلوگرم مخدر شیشه و شش کیلوگرم مخدر هروئین را کشف و ضبط کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در همین راستا یک تن نیز دستگیر شد، گفت: برای این فرد پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی پرونده‌ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر افراد احتمالی با این فرد در حال انجام است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34134

ارسال نظر