اعلام وضعیت هشدار لرستان؛ در این مناطق تردد نکنید

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی لرستان مبنی بر ورود سامانه بارشی جنوب و جنوب غربی استان، شاهد شروع بارش‌ها به‌صورت رگباری و نقطه‌ای طی ساعت‌های آینده در خرم‌آباد، کوهدشت، رومشکان و پلدختر خواهیم بود.

اعلام وضعیت هشدار لرستان؛ در این مناطق تردد نکنید

مهدی پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی لرستان مبنی بر ورود سامانه بارشی جنوب و جنوب غربی استان، شاهد شروع بارش‌ها به‌صورت رگباری و نقطه‌ای طی ساعت‌های آینده در خرم‌آباد، کوهدشت، رومشکان و پلدختر خواهیم بود.

به گزارش عرشه آنلاین، وی ادامه داد: همچنین احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، و نیز لغرنده شدن محورهای مواصلاتی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: بنابراین ضمن اعلام هشدار به شهروندان عزیز ضروری است از قرار گرفتن در حریم و مسیر رودخانه‌ها و ترددهای غیر ضرور در مناطق پرخطر و صعود به ارتفاعات تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

وی افزود: کشاورزان نسبت به جمع‌آوری تمام ماشین‌آلات، پمپ‌های آب و منصوبات داخل رودخانه‌ها اقدام کنند.

پازوکی بر لزوم آمادگی تمام نیروهای امدادی و خدماتی تاکید کرد و گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به اطلاع‌رسانی لازم به کشاورزان، عشایر به‌ویژه ساکن در ارتفاعات و حریم رودخانه‌ها هستند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34032

ارسال نظر