بیمارستان مشهد 3 روز عدس پلو به بیماران داد

مسئول روابط عمومی بیمارستان قائم(عج) مشهد، گفت: از روز شنبه الی دوشنبه، هشت تا ۱۰ مرداد، به بیماران در ۲ وعده ناهار و شام عدس پلو داده شد.

بیمارستان مشهد 3 روز عدس پلو به بیماران داد

مرتضی فهمیده، مسئول روابط عمومی بیمارستان قائم(عج) مشهد، گفت: از روز شنبه الی دوشنبه، هشت تا ۱۰ مرداد، به بیماران در ۲ وعده ناهار و شام عدس پلو داده شد.  

به گزارش عرشه آنلاین، وی در مود دلایل این اتفاق گفت: یکسری مشکلات و اختلافات وجود داشت که اساتید بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پی رفع آن هستند. تلاش کردیم این مشکل را از امروز رفع کنیم.

فهمیده بیان کرد: بیماران در بیمارستان بنا بر صلاحدید پزشکان رژیم‌های متفاوتی دارند و این موضوع که به مدت سه روز متوالی یک غذا به همه بیماران داده شود، صحیح نیست. این اتفاق به دلیل مشکلی که رخ داده، افتاده است وگرنه روال بیمارستان چنین نیست.

مسئول روابط عمومی بیمارستان قائم(عج) مشهد گفت: با توجه به مسائل مربوط به تورم شرکت تامین‌کننده مواد غذایی بیمارستان دچار مشکل شده است. برای همکاری با این شرکت‌ها یکسری قراردادهایی وجود دارد که در خلال آن بعضا مشکلاتی اینچنینی به وجود می‌آید. باید توجه داشت این ماجرا اتفاقی ناگهانی بوده است.

فهمیده در پاسخ به این سوال که آیا مواد اولیه برای تهیه غذا تامین نشده، پاسخ داد: من از این موضوع مطلع نیستم. در حال حاضر نه تنها کشور بلکه جامعه جهانی متاثر از یکسری شرایط خاص است. مساله جنگ، تورم‌ و مواد غذایی مشکل امروز دنیاست. البته اساتید بیمارستان در حال بررسی راهکارها برای رفع چنین مشکلاتی هستند. باید توجه داشت در این ماجرا همه ضرر کردند؛ هم پرسنل بیمارستان و هم بیماران.

وی گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستور فوری برای رفع این مشکل صادر کرد که امروز نتیجه آن مشاهده شد. در پی صدور این دستور از ظهر امروز منوی غذا تغییر کرد و روند پخت غذا قرار است به روال سابق بازگردد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33971

ارسال نظر