۲ سارق خودرو در پی گشت‌زنی‌های انتظامی دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز و با تیراندازی خبر داد.

 ۲ سارق خودرو در پی گشت‌زنی‌های انتظامی دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه «کرم یوسف‌وند» گفت: ساعت ۸ صبح پانزدهم تیر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده «خاک سفید» به یک دستگاه خودروی پراید دارای دو نفر سرنشین مظنون شدند، پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به تاریخ ۱۴ تیر ماه می‌باشد.

وی عنوان کرد: راننده خودرو مسروقه با مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت متواری و با لایی‌کشی در بین خودرو‌ها باعث رعب‌ و وحشت شهروندان شد و به صورت خلاف جهت در خیابان زهدی ضمن آسیب رساندن به خودرو‌های عبوری قصد آسیب به خودرو گشت را هم داشته که با مهارت راننده واحد این امر میسر نشد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران در این باره ابراز داشت: با استفاده از کلیه علائم هشدار دهنده به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده، لیکن وی توجهی به اخطار‌های مکرر واحد گشت نمی‌کند و به فرار خطرناک خود ادامه می‌دهد که افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی و هشدار با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و حقوق شهروندی لاستیک‌های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از طی مسافتی خودرو مسروقه در خیابان اتحاد با برخورد به درب ورودی مغازه‌ای متوقف و راننده آن به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کند که سریعا متهم به هویت امید و سرنشین آن به هویت جمشید دستگیر می‌شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با دستگیری متهمان گزارشی در این خصوص تنظیم و خودروی مسروقه توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33852

ارسال نظر