اتفاقی عجیب در بندر عباس؛ تیراندازی در مراسم خاکسپاری

معاون فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان گفت: در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

اتفاقی عجیب در بندر عباس؛ تیراندازی در مراسم خاکسپاری

سرهنگ" موسی عرب " معاون فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان گفت: در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: متأسفانه موضوع به همان ماجرا ختم نگردیده و هنگام خاکسپاری مقتولین ،طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری نموده و از محل متواری شدند.

سخنگوی پلیس هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی این ماجرا برابر تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید براینکه استان هرمزگانی جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، اذعان داشت: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33794

ارسال نظر