کلاهبرداری کلان به بهانه تور مسافرتی

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: به دنبال تسلیم مرجوعه قضایی از سوی مرد جوانی به پلیس فتا، مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از طریق درج آگهی تورهای مسافرتی، از وی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

کلاهبرداری کلان به بهانه تور مسافرتی

سرهنگ امیرحسین سلیمانی،رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: به دنبال تسلیم مرجوعه قضایی از سوی مرد جوانی به پلیس فتا، مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از طریق درج آگهی تورهای مسافرتی، از وی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام، یک آگهی تحت عنوان "تورهای داخلی و خارجی با تخفیف‌های شگفت انگیز" برخورد کرده‌ و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغ ۵۳ میلیون ریال وجه به عنوان بیعانه واریز و پس از دریافت وجه دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر مورد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۹ شهروند اقرار کرد، گفت: این فرد کلاهبردار در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه می‌کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی فارس خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33600

ارسال نظر