ریزش کوه در امام‌زاده داوود؛ آمار تلفات

شهردار منطقه 5 تهران گفت: درباره ریزش کوه در محدوده امام‌زاده داوود گفت: ساعاتی پیش به دلیل بارندگی‌هایی که طی شب گذشته و بامداد امروز داشتیم در محدوده امام‌زاده داوود در سه نقطه، کوه ریزش کرد و در حال حاضر همکاران ما از معاونت فنی عمرانی منطقه ۵ شهرداری تهران در محل حاضر هستند.

ریزش کوه در امام‌زاده داوود؛ آمار تلفات

محمدباقر فرهنگ درباره ریزش کوه در محدوده امام‌زاده داوود گفت: ساعاتی پیش به دلیل بارندگی‌هایی که طی شب گذشته و بامداد امروز داشتیم در محدوده امام‌زاده داوود در سه نقطه، کوه ریزش کرد و در حال حاضر همکاران ما از معاونت فنی عمرانی منطقه ۵ شهرداری تهران در محل حاضر هستند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: عوامل شهرداری منطقه ۵ در حال بازگشایی مسیر هستند و خوشبختانه در این ریزش کوه به هیچ یک از عوامل امدادی و انتظامی، اهالی در محل و عوامل شهرداری تهران آسیبی نرسیده و تلفات جانی و مالی نداشتیم اما جاده در سه نقطه متفاوت در مسیر امامزاده داوود بسته شده است.

فرهنگ ادامه داد: تا آخر وقت امروز بازگشایی جاده انجام خواهد شد و ارائه خدمات به شهروندان در این مسیر از سر گرفته می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ در خصوص اسکان شهروندان در محدوده سیل زده امام‌زاده داوود نیز گفت: شهرداری منطقه ۵ تا سقف ۲۰۰۰ نفر فضا برای کسانی که در محدوده سیل زده بودند آماده پذیرایی و اسکان کرد؛ اما کسی به ما مراجعه نکرد. در حقیقت پس از تدبیر وزیر کشور و ستاد بحران در محدوده عمده اهالی روستا پس از اعلام تخلیه محدوده به منازل بستگان خود در شهر تهران مراجعه کردند و کسی به فضاهای آماده شده توسط شهرداری مراجعه نداشت، اما سوله‌های مدیریت بحران آماده شده بودند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33381

ارسال نظر