این فرد به خاطر برادرش عروسی را خون کشید

فرمانده انتظامی قوچان در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته حادثه تیراندازی در روستای ناوخ از توابع بخش مرکزی این شهرستان در یک مراسم عروسی رخ داد که طی این حادثه یک نفر با همکاری چند نفر اقدام به شلیک تیر با سلاح وینچستر به سمت جمعیت می‌کند.

این فرد به خاطر برادرش عروسی را خون کشید

محمد طبسی، فرمانده انتظامی قوچان در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته حادثه تیراندازی در روستای ناوخ از توابع بخش مرکزی این شهرستان در یک مراسم عروسی رخ داد که طی این حادثه یک نفر با همکاری چند نفر اقدام به شلیک تیر با سلاح وینچستر به سمت جمعیت می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، او بابیان اینکه متأسفانه در این حادثه ۲۷ نفر زخمی شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال پیدا کردند، افزود: این حادثه تاکنون فوتی نداشته است و تعدادی از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند اما برخی از آن‌ها بستری هستند که شدت وخامت مربوط است به یک حادثه دیده از ناحیه چشم و یک کودک که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای قرارگرفته‌اند.

فرمانده انتظامی قوچان با تأکید بر این موضوع که این حادثه علاوه بر لطمه‌های جسمی موجب بروز صدمات روحی به دلیل ایجاد رعب و وحشت شده بود، گفت: پس‌ازاین حادثه بلافاصله کمیسیون عملیات و هماهنگی قضایی تشکیل و تیم‌های تخصصی به‌منظور شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه به مکان‌های احتمالی اعزام شدند.

طبسی با یادآوری اینکه عوامل این حادثه اقدام به پوشاندن صورت‌های خودکرده تا شناسایی آن‌ها امکان‌پذیر نباشد، تصریح کرد: از اقوام و افراد مرتبط با این حادثه در همان ساعات اولیه دعوت به‌عمل‌آمده و عواقب ایجاد این ناامنی و ادامه‌دار شدن آن تفهیم شد و بلافاصله تیم‌هایی در این روستا مستقر شدند تا از بروز حوادث دیگر جلوگیری به عمل آید.

او با اشاره به دستگیری ۳ نفر از عوامل همکاری کننده در این حادثه و تحویل شدن آن‌ها به مقام قضایی، گفت: ضارب اصلی حادثه به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بود که با همکاری قضایی و کمک سازمان‌های امنیتی محل اختفای وی و یکی دیگر از همدستانش شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی قوچان از کشف سلاح به‌کاررفته در این حادثه خبر داد و یادآور شد: طی تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد علت اصلی این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است به طوری که ۸ ماه پیش برادر ضارب فوت کرده و مراسم عروسی متعلق به یکی از اقوام این فرد هست و خواسته ضارب عدم برگزاری مراسم تا سال برادرش بوده است.

طبسی ادامه داد: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت بوده و هرکجا احساس شود امنیت مردم به خطر افتاده ورود جدی انجام می‌دهد بنابراین افرادی که به دنبال ایجاد شرارت و ناامنی هستند باید اقدامات مجرمانه خود را کنار بگذارند.

منبع: منیبان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32963

ارسال نظر