دستگیری رباینده مرد فرانسوی در تهران | جزئیات

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک تبعه فرانسوی در دستور کار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

دستگیری رباینده مرد فرانسوی در تهران | جزئیات

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم، دوست فرد ربوده‌شده بود و برای پول اقدام به آدم‌ربایی کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی  اظهار کرد: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی یک تبعه فرانسوی در دستور کار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، مرد فرانسوی در حالی که ارز به همراه داشته پس از خارج شدن از خانه خود در غرب تهران توسط یک سرنشین خودرو شاسی بلند ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران  عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع، بررسی‌های کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی به صورت ویژه‌ای کلید خورد و در گام نخست دوربین‌های مداربسته صحنه جرم بازبینی شد که کارآگاهان با مشاهده پلاک خودرو مذکور هویت صاحب آن را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان پیدا شد عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم آدم‌ربایی به  دلیل سرقت ارز و دریافت پول از خانواده ‌وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، متهم در فرانسه با مرد جوان آشنا شده و با سوءاستفاده از نا آشنا بودن وی به زبان فارسی، برای سرقت ارز اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس آگاهی است، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات اولیه برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه 27 تهران ( امور جنایی) معرفی شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32114

ارسال نظر