عاملان تیراندازی وحشت آور و آتش زدن خودروها در کرمانشاه

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری 2 عامل تیراندازی و آتش زدن 2 دستگاه خودرو در معدن جهادنصر واقع در روستای شوهان این شهرستان خبر داد.

عاملان تیراندازی وحشت آور و آتش زدن خودروها در کرمانشاه

رکنا: فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری ۲ عامل تیراندازی و آتش زدن ۲ دستگاه خودرو در معدن جهادنصر واقع در روستای شوهان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به رعب و وحشت و آتش زدن ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا در معدن جهادنصر روستای شوهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس امنیت عمومی مشخص شد تیراندازی و آتش زدن خودروهای سواری توسط ۲ نفر که سروصورت خود را پوشانده بوده اند، انجام گرفته و متعاقب آن به سرعت متواری شده اند.

سرهنگ مبارکی افزود: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ عامل تیراندازی در روستای سراب شیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب یادآور شد: همچنین علاوه بر توقیف یک دستگاه موتورسیکلت مربوط به عاملان تیراندازی، ۲ قبضه اسلحه و ۴۹ عدد فشنگ کشف شد.

وی در پایان از معرفی اشرار تیرانداز به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31859

ارسال نظر