ماجرای نجات خدمه لنج باری حادثه دیده توسط کشتی شرکت ملی نفتکش چه بود؟

کشتی نفتکش آرگو پس از دریافت درخواست کمک یک لنج باری مبنی بر آبگرفتگی شدید در قسمت موتورخانه و از کار افتادن موتور آن، در حالی که عازم بندر بارگیری بود، به سمت موقعیت شناور حادثه دیده حرکت کرد.

ماجرای نجات خدمه لنج باری حادثه دیده توسط کشتی شرکت ملی نفتکش چه بود؟

کشتی نفتکش آرگو در ساعت ۱۱:۳۰ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه جاری پس از دریافت درخواست کمک یک موتور لنج باری مبنی بر آبگرفتگی شدید در قسمت موتورخانه و از کار افتادن موتور آن، در حالی که عازم بندر بارگیری بود، به سرعت تغییر مسیر داد و به سمت موقعیت شناور حادثه دیده حرکت کرد.

همزمان کاپیتان علی محمد اکبری فرمانده نفتکش آرگو نیز ضمن تماس با کنترل جزیره لاوان به عنوان نزدیکترین مرکز امداد و نجات و اعلام رخداد این حادثه، خواستار اعزام نیروی امداد و نجات به موقعیت شناور آسیب دیده شد.

براساس این گزارش، دریانوردان نفتکش آرگو پس از رسیدن به موقعیت شناور آسیب دیده در ساعت ۱۲:۳۰ بلافاصله برای نجات خدمه و تخلیه آب موتورخانه این لنج وارد عمل شدند به طوری که پس از اطمینان از سلامت خدمه آن، به سرعت تجهیزات مربوطه به لنج مذکور منتقل و عملیات تخلیه آب از موتوخانه، بدون اتلاف وقت آغاز شد.

کشتی نفتکش آرگو پس  از رسیدن شناورهای امداد و نجات اعزامی از لاوان و اطمینان از شرایط پایدار شناور آسیب دیده، منطقه را ترک و به سمت بندر بارگیری حرکت کرد.

 

 


 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31832

ارسال نظر