اجاره آدمکش برای انتقام توهم آمیز از شریک!

چند روز قبل یک تاجر پوشاک با مراجعه به پلیس از سرقت خانه‌اش خبر داد

اجاره آدمکش برای انتقام توهم آمیز از شریک!

۱۷

۰چند روز قبل یک تاجر پوشاک با مراجعه به پلیس از سرقت خانه‌اش خبر داد.

او گفت: من در خانه تنها بودم که زنگ خانه را زدند مرد جوانی خودش را همسایه ما معرفی کرد و مدعی شد کلید ندارد و از من خواست در را برایش باز کنم. ۱۰ دقیقه‌ای که گذشت این بار زنگ آپارتمان را زدند اما وقتی در را باز کردم، ناگهان دو مرد نقابدار با قمه و چاقو وارد شدند.

آنها مرا بشدت کتک زده و دست و پایم را با طناب بستند. بعد هم کلید گاوصندوق را با زور از من گرفتند و طلا و دلارهایم را که ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کردند و متواری شدند. در همان حال بودم که همسرم که برای زیارت به مشهد رفته و قرار بود همان روز برگردد، از راه رسید و مرا نجات داد و به بیمارستان برد.

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس منافی از شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که شاکی یک شریک دارد که رفتارش پس از این ماجرا تا حدودی مشکوک است.

در ادامه شاکی چند روز بعد از سرقت، به مأموران گفت: متوجه شدم که شریکم تلفنی با کسی صحبت می‌کرد و به او می‌گفت چرا او را به قتل نرساندید؟

بدین ترتیب با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد احتمال دست داشتن شریک مرد تاجر در این ماجرا قوت گرفت و او برای تحقیقات بازداشت شد.

مرد میانسال در بازجویی‌ها گفت: اعتیاد به شیشه دارم و هر زمان که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می شوم. این اواخر مدام فکر می‌کردم شریکم برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. در نهایت تصمیم گرفتم دو نفر را اجیر کنم و از او انتقام بگیرم. به همین دلیل دو سارق را که تازه از زندان آزاد شده بودند اجیر کردم و از آنها خواستم که شریکم را به قتل برسانند، اما آنها موفق به قتل نشدند و فقط سرقت کردند. با اظهارات مرد شیشه‌ای، تحقیقات برای بازداشت مردان اجیر شده ادامه دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30076

ارسال نظر