اختلاف و درگیری ۲ برادر، منجر به قتل شد

​رییس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی گلستان گفت: درگیری و اختلاف بین دو برادر عصر امروز در یکی از شهرهای این استان، موجبات به قتل رسیدن یکی از طرفین را فراهم کرد.

اختلاف و درگیری ۲ برادر، منجر به قتل شد

ایرنا: رییس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی گلستان گفت: درگیری و اختلاف بین دو برادر عصر امروز در یکی از شهرهای این استان، موجبات به قتل رسیدن یکی از طرفین را فراهم کرد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهارداشت: پس از دریافت خبر درگیری و شلیک اسلحه در شهر جلین از توابع شهرستان گرگان، بلافاصله همکاران ما به محل اعزام و با جسد جوانی مواجه شدند.

وی بیان کرد: بررسی اولیه نشان می‌دهد، دو برادر بنا به دلایلی با یکدیگر درگیر شدند که برادر کوچک با استفاده از اسلحه اقدام به قتل برادر بزرگتر خود می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام به قتل، خود را به نزدیکترین کلانتری محل معرفی می‌کند.

مروتی افزود: پس از انجام اقدامات قانونی و تشکیل پرونده، متهم جهت بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار همکاران ما در پلیس تخصصی اداره آگاهی قرار دارد.

رییس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد: اطلاعات کامل در خصوص این پرونده به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و از مردم می‌خواهیم خبرهای مربوطه را که از طریق مقامات مربوطه اتتظامی در رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی می‌شود، پیگیری و رصد کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25132

ارسال نظر