پرتاب شدن سارق جوان از پشت بام خانه!

سارق جوانی که با همدستان خود در یک شب به ۴ خانه دستبرد زده بود، هنگامی که در پشت‌بام یک خانه به دام افتاد و راه فراری نداشت، خودش را به سمت خیابان پرتاب کرد.

پرتاب شدن سارق جوان از پشت بام خانه!

ساعت ۹ شب یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، ماموران پلیس در منطقه جنت‌آباد در حال گشت‌زنی بودند که به ۳ مرد جوان در بلوار مجاهد کبیر مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم پلیسی پس از تعقیب و مراقبت، پی بردند این ۳ مرد جوان برای سرقت وارد یک خانه ویلایی شدند؛ این در حالی بود که یکی از سارقان برای باخبر کردن همدستانش از بازگشت مالباخته در حیاط خانه کشیک می‌داد.

دقایقی بعد، متهمان که قصد شکستن درب ورودی یکی از واحدهای این خانه را داشتند، متوجه حضور ماموران پلیس در خیابان شدند با سرعت زیاد به سمت پشت‌بام رفته و متواری شدند.

ماموران پلیس که به فرار سارقان پی برده بودند، عملیات دستگیری را کلید زدند و به ۲ گروه برای دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای تقسیم شدند.

دستگیری نخستین سارق در اتوبان ستاری

در گام نخست ماموران پلیس سراغ سارقی رفتند که داخل حیاط خانه مشغول کشیک دادن بود؛ سارق حرفه‌ای که از درب خانه به سمت اتوبان ستاری پا به فرار گذاشته بود در یک تعقیب و گریز طولانی هنگامی که قصد سوار بر یک خودرو شخصی را داشت دستگیر شد.

در همین حال تیم بعدی پلیس وارد پشت بام شدند و یک تعقیب و گریز نفسگیر را در پشت بام خانه‌های بلوار مجاهد کبیر با ۲ سارق حرفه‌ای را آغاز کردند.

سقوط هولناک سارق جوان از پشت بام

یکی از سارقان پس از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای روی پشت‌بام خانه لحظه‌ای که به دام افتاد و راه فراری نداشت، خود را از پشت‌بام یک خانه ۲ طبقه به سمت خیابان پرتاب کرد و از ناحیه سر مجروح شد!

ماموران پلیس پس از این حادثه، سارق مجروح شده را بلافاصله دستگیر و به بیمارستان منتقل کردند اما سارق سوم توانست خود را از پشت بام به خیابان برساند و با استفاده از ازدحام جمعیت، متواری شود.

ماموران پس از انتقال ۲ مرد جوان به اداره پلیس، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سارقان ساکن یکی از شهرستان‌های غربی کشور هستند که به صورت خانوادگی به خانه‌های غرب تهران دستبرد می‌زنند.

تحقیقات بیشتر نشان داد متهمان، سارقان حرفه‌ای و سابقه‌داری هستند که در همان شب به ۳ خانه دیگر در غرب تهران دستبرد زده‌اند! این در حالی بود که متهمان در سال ۱۳۹۲ به جرم سرقت خانه راهی زندان شده بودند.

متهمان پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌های فنی صراحتا به جرم ۴ فقره سرقت از خانه‌های غرب تهران با همدستی یکدیگر اعتراف کردند و مشخصات متهم متواری را در اختیار ماموران قرار دادند.

بنابر این گزارش، سارقان حرفه‌ای با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ ( ویژه سرقت) برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23801

ارسال نظر