پیدا شدن نوزاد تازه متولدشده با بندناف در سطل زباله! / ویدئو

فرد زباله‌گردی در محله نازی آباد پلاستیک مشکی رنگی را پیدا کرده است که پس از باز کردن آن متوجه نوزاد پسری با بند ناف می‌شود.

پیدا شدن نوزاد تازه متولدشده با بندناف در سطل زباله! / ویدئو

روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ فرد زباله گرد در محله نازی آباد پلاستیک مشکی رنگ را پیدا کرده است که پس از باز کردن آن متوجه وجود نوزاد پسر با بند ناف می‌شود.

بر اساس این خبر، دو شهروند خانم سریعاً نوزاد را به بیمارستان امیرالمومنین انتقال می‌دهند و بر اساس اعلام مسئولان هم اکنون این نوزاد زنده است./ مهر

 

توضیح اورژانس درباره نوزاد رهاشده در سطل زباله

درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی از پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله، رییس مرکز اورژانس تهران توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

صبح امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از کشف یک نوزاد تازه متولد شده از سطل زباله بود. در این ویدیو نوزادی که بند نافش هنوز جدا نشده بود، داخل دو کیسه پلاستیکی سفید و مشکی در سطل زباله قرار گرفته و یکی از شهروندان آن را از داخل سطل خارج می‌کند. انتشار این ویدیو بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت.

یحیی صالح طبری، رییس مرکز اورژانس تهران در این باره گفت:‌ روز یکشنبه خبری در مورد کشف یک نوزاد از سطل زباله در محله نازی آباد تهران به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل اورژانس در محل حاضر شده و اقدامات اولیه درمانی را به روی این نوزاد تازه متولد شده انجام دادند. در ادامه نیز این نوزاد به داخل آمبولانس منتقل شده و پس تمیز کردن بدن به یکی از بیمارستان‌های همان محدوده منتقل شد.

پیگیری از بیمارستان نیز حکایت از آن دارد که وضعیت عمومی این نوزاد که جنسیتش پسر است، مساعد و خوب است.

ببینید | صحبت‌های مادری که نوزاد در زباله کشف شده را به بیمارستان رساند

مادری که یک نوزاد معصوم را در سطل زباله ای در تهران پیدا کرد و از مرگ حتمی نجات داد گفت: آنقدر گرسنه اش بود که تمام انگشت هایش را خورده بود و خون می چکید/یادم نیست با چه سرعتی می دویدم که به بیمارستان برسم. منبع: تی وی پلاس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22372

ارسال نظر