تهدید ناموسی انگیزه مرد دستفروش از قمه کشی

مرد دستفروشی که متهم به قمه کشی و مجروح کردن فردی شده ادعا کرد تهدید ناموسی شده است

تهدید ناموسی انگیزه مرد دستفروش از قمه کشی

مردی که فردی را به خاطر تهدید همسرش با ضربات قمه مجروح کرده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 متهم مدعی شد چون تهدید ناموسی بوده چاره‌ای جز دفاع نداشته است.در جلسه رسیدگی به این پرونده که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خواند شد. بر اساس آنچه در کیفرخواست آمده است، متهم در یک درگیری با وارد کردن ضربات قمه مردی به نام مهرداد را به شدت مجروح کرده و باعث شده او مدتی در کما باشد. پس از نجات معجزه‌آسای مهرداد او شکایتی علیه متهم که جواد نام دارد مطرح کرد و خواستار مجازات او شد.

وقتی متهم در جایگاه قرار گرفت اتهام ضرب و جرح را رد کرد و گفت: من اصلاً با مهرداد درگیر نبودم و او را نزدم.

متهم که زمان حادثه تازه ازدواج کرده بود ادامه داد: من در بازار دستفروش هستم. روز حادثه شخصی به نام سعید سراغم آمد و گفت حق نداری اینجا دستفروشی کنی اینجا مال من است. من هم گفتم من سال‌هاست که اینجا دستفروشی می‌کنم و هزینه‌اش را هم به شهرداری پرداخته‌ام. ما با هم درگیر شدیم و بعد دعوا تمام شد. شب که به خانه رفتم سعید چندین بار به من زنگ زد و وقتی جواب ندادم همسرم را تهدید ناموسی کرد و گفت زنم را می‌دزدد. من هم خیلی عصبانی شدم، او حق نداشت همسر تازه‌عروس من را تهدید کند. به همین خاطر وقتی به من گفت بیرون بیا تا حرف بزنیم من هم بیرون رفتم. وقتی سر کوچه رفتم دیدم حدود ۱۵ نفر سر کوچه ایستاده‌اند. آنها با چاقو و قمه به من حمله کردند و از هر طرف مرا می‌زدند. من هم بی‌هدف چند ضربه پرت کردم اما اصلاً با مهرداد درگیری نداشتم. خودم زخمی شدم و مرا به بیمارستان بردند و بعد از اینکه بهبود پیدا کردم، متوجه شدم مهرداد داماد سعید است که زخمی شده و از من شکایت کرده است؛ البته من هم به‌ خاطر ضرباتی که بر بدنم وارد شده بود شکایت کردم، اما اصلاً متوجه نشدم چه تاریخی باید به دادگاه بروم و به همین دلیل قرار موقوفی صادر شد، در حالی که من همچنان شکایت دارم.

متهم همچنین در آخرین دفاع گفت: سعید و خانواده‌اش از من شکایت کرده‌اند در حالی‌ که می‌دانند من اصلاً به آنها ضربه نزدم و احتمالاً خودزنی کرده‌اند اما آنها مرا زدند و من هم شکایت دارم. آنها من را تهدید کردند که همسرم را می‌دزدند و من مجبور بودم از همسرم دفاع کنم.

بعد از پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22113

ارسال نظر