عروس به دلیل طاس بودن داماد عروسی را بهم زد!

عروس با دیدن سر طاس داماد، مراسم ازدواج خود را بهم زد.

عروس به دلیل طاس بودن داماد عروسی را بهم زد!

منصرف شدن عروس از ازدواج با داماد طاس، در روستایی در ایالت بیهار هند و هنگام برگزاری عروسی و در مقابل مهمانان حاضر در مراسم رخ داد. بنا به گزارش گلف نیوز، پس از وقوع این اتفاق، داماد «راوی کومار» که متخصص مغز و اعصاب در بیمارستانی در دهلی نو است با یک دختر روستایی ازدواج کرد.

بنا به این گزارش همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت؛ مهمانان از صرف غذا‌های لذیذ لذت می‌بردند و حتی مراسم سنتی رد و بدل کردن حلقه‌های گل میان عروس و داماد انجام شده بود. با این حال زمانی که داماد، عمامه مخصوص دامادی را از سر خود برداشت عروس با دیدن سر طاس وی اعلام کرد حاضر به ازدواج با او نیست. این دختر با وجود تلاش‌های خانواده بر تصمیم خود ثابت قدم ماند و از ازدواج خودداری کرد. بنا به گفته شاهدان عینی عروس صراحتا اعلام کرد به دلیل طاس بودن سر داماد حاضر به ازدواج با وی نیست.

پس از وقوع این ماجرا، خانواده داماد به جست و جوی دختری مناسب برای پسر خود پرداختند و سرانجام دختری با نام «نها کوماری» اهل روستای سوگاولی در غرب چمپاران واقع در ایالت بیهار را برای پسر خود انتخاب کردند. مراسم ازدواج این دو روز یکشنبه در معبدی محلی برگزار شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19103

ارسال نظر