درگیری خونین و قتل به خاطر جای پارک

مرد کاشی کار که متهم است پس از قتل راننده خودرو بر سر جای پارک از محل گریخته‌بود سرانجام به دام افتاد.

درگیری خونین و قتل به خاطر جای پارک

آبان‌سال گذشته به مأموران پلیس تهران خبر رسید چند مرد درگیری خونینی را در خیابان بنی‌هاشم روبه‌روی پاساژ لاله رقم زده‌اند.

وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند دریافتند دقایقی قبل دو مرد جوان با یکی از مغازه‌داران محل و برادرش درگیر شده‌اند و در جریان آن یکی از آن دو مرد با وسیله‌ای ضربه‌ای به سر برادر مغازه‌دار می‌زند و بعد با خودروی پرایدشان از محل فرار می‌کنند. در حالی که مرد زخمی در بیمارستان به کما رفته‌بود، تحقیقات برای شناسایی عاملان درگیری آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد دو مرد جوان برادر هستند و روز حادثه برای خرید کاشی به خیابان بنی‌هاشم رفته‌بودند و هنگام پارک خودروشان با صاحب مغازه و برادر او درگیر می‌شوند

برادر مرد زخمی در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل راننده خودروی پراید درحال پارک خودرواش بود و عقب عقب می‌آمد که به موتورسیکلت پارک شده‌ای برخورد کرد و موتورسیکلت واژگون شد. من به او اعتراض کردم و او هم همراه برادرش با من درگیر شد. لحظاتی بعد برادرم وارد درگیری شد که یکی از آن‌ها با میله آهنی ضربه‌ای به سر برادرم زد و فرار کردند.»

در حالی که دو ماه از حادثه گذشته بود و مأموران پلیس هم ردی از عاملان حادثه پیدا نکرده بودند تیم پزشکی اعلام کرد مرد زخمی براثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان فوت کرده است.

بدین ترتیب با اعلام خبر مرگ مرد جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور قاضی میثم حسین‌پور تحقیقات خود را درباره حادثه مرگبار آغاز کردند.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد عامل قتل پس از حادثه به یکی از شهر‌های غربی کشور گریخته و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده است.

مأموران پلیس در تحقیقات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و دو روز قبل با گرفتن نیابت قضایی راهی آن شهر شدند و متهم را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی گفت: «من و برادرم کاشی کار هستیم و روز حادثه هم برای سفارش کاشی به خیابان بنی‌هاشم رفته بودیم. آن روز وقتی مرد مغازه‌دار به من اعتراض کرد عصبانی و با او درگیر شدم که برادرش وارد درگیری شد. من با ابزار کاشی کاری‌ام ضربه‌ای به سر او زدم، اما قصد قتل نداشتم.»

منبع: روزنامه جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16089

ارسال نظر