ببینید | لحظه فرار رئیس بدنام باند مواد مخدر در پوشش لباس مامور زندان

قاچاقچی مواد مخدر در کلمبیا با پوشیدن لباس یکی از ماموران به راحتی موفق به فرار از زندان فوق امنیتی شد.

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان : 00:00:22
حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان : 00:00:22

«خوان کاسترو» با نام مستعار «ماتامبا» که یکی از سردسته‌های باند بدنام مواد مخدر گلف کلان است با پوشیدن یونیفرم یکی از ماموران از یک زندان فوق امنیتی در بوگوتا کلمبیا گریخت. این در حالی بود که این قاچاقچی مواد مخدر از ماه می‌سال گذشته در زندان لاپیکوتا زندانی شده و در انتظار استرداد به ایالات متحده آمریکا بود.

ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته داخل زندان تهیه شده لحظه فرار ماتامبا از داخل زندان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو وی در حالی که لباس یکی از ماموران گارد زندان را بر تن کرده از سلول خارج شده و موفق به فرار از زندان «لاپیکوتا» می‌شود. در این ویدئو کاسترو به سمت درب سلول که باز است قدم زده و از آن خارج می‌شود. در این ویدئو در حالی که کاسترو به سمت درب خروجی حرکت می‌کند یک ژاگت هودی بر تن دارد که سر وی را کاملا پوشانده است.

بنا به گزارش BBC، یکی از ماموران گارد زندان به اتهام کمک به فرار کاسترو بازداشت شده است. همچنین بنا به این گزارش مدیر زندان به همراه ۵۵ مامور گارد دیگر زندان از کار معلق شده اند. بنا به گزارش روزنامه محلی «اِل تیمپو»، کاسترو در ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه شب به سلول خود بازگشت و با پوشیدن یونیفرم یکی از ماموران گارد از زندان گریخت. اگرچه هنوز مقدار دقیق پولی که او برای فرار از زندان پرداخت کرده مشخص نیست، اما گفته می‌شود وی ۵ میلیون دلار برای فرار از این زندان فوق امنیتی پرداخت کرده باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14149

ارسال نظر