جنایت جنون آمیز خانوادگی | اعتراف پسر به قتل مادر و برادر

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان قتل مادر و پسرش در شهرستان کنگاور خبر داد.

جنایت جنون آمیز  خانوادگی | اعتراف پسر به قتل مادر و برادر

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان قتل مادر و پسرش در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش  ایسنا، سرهنگ پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده‌اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده‌اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن‌ها وارد شده است.

نظری تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده‌اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن‌ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده مقتولان مشکوک شدند که در بازجویی‌ها این فرد نیز با وجود انکارهای اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.

نظری در پایان با اشاره به اینکه دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری نیز دستگیر شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13065

ارسال نظر