زنی که فردای مرگش از قبر بیدار شد

زنده شدن یک زن روز بعد از تشییع جنازه اش به نحوه بسیار عجیب و باورنکردنی اتفاق افتاد و خبر آن در رسانه ها به سرعت پخش شد!

زنی که فردای مرگش از قبر بیدار شد

زنده شدن یک زن روز بعد از تشییع جنازه اش به نحوه بسیار عجیب و باورنکردنی اتفاق افتاد و خبر آن در رسانه ها به سرعت پخش شد!

به گزارش عرشه آنلاین، زن جوانی که بر اثر یک اتفاق جان خود را از دست داده و مرگش توسط پزشکان تایید شده بود، مدتی پس از مراسک تشییع و دفن دوباره زنده شد و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن بکار گرفت تا اینکه در نهایت به وضعیتی که در ادامه ی این بخش خواهید خواند رسید.

" نیسی پرز " زن جوان اهل هندوراس به دلیل شندین صداهای وحشتناک شلیک گلوله در نزدیکی محل زندگی اش دچار شوک عصبی شده و از حال میرود. پدر و مادر او با دیدن وضعیت نگران کننده ی دخترشان، از کشیک کلیسای شهرشان درخواست کمک می کنند و با تصور اینکه دخترشان جن زده شده است از او میخواهند تا ارواح مزاحم را از او دور کند.

کشیک کارش را انجام میدهد اما هوشیاری " نیسی " تغییری نمیکند تا اینکه برای رسیدگی به وضعیتش، به بیمارستان منتقل میشود.پزشکان مرگ زن جوان را تایید کرده و اجازه ی دفن وی را صادر می کنند.

روز پس از دفن، شوهر" نیسی" کنار مزار همسرش آمده و در حال گریه و صحبت با قبر اوست که ناگهان صداهای عجیبی می شوند. ابتدا تصور می کند صدا از جای دیگری است اما خیلی زود متوجه این می شود که این صداهای همسر خود اوست که از داخل قبر به گوشش رسیده.

به سرعت برای نجات همسرش کمک خبر میکند و خیلی سریع، نبش قبر انجام میشود و چنانچه انتظار میرفت، زن جوان زنده از قبر خارج می شود. " نیسی" حال خوبی ندارد و دستانش به دلیل تلاش برای نجات از داخل تابوت زخمی هستند.

انتقال " نیسی " به بیمارستان و اقدامات فوری پزشکان تا لحظاتی او را زنده نگاه داشت اما عمر وی به این دنیا نبوده و باید برای همیشه به جهان ابدی سفر میکرد، طولی نکشید که دستگاههای متصل به وی، پایان و توقف علائم حیاتی اش را نشان دادند.

منبع: منیبان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12994

ارسال نظر