ببینید | داعشی‌های فراری به دام افتادند

ده‌ها زندانی داعش که موفق به فرار از زندان شده بودند، به زندان بازگردانده شدند.

حجم ویدیو: 13.44M | مدت زمان : 00:01:46
حجم ویدیو: 13.44M | مدت زمان : 00:01:46

فرمانده کل نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کرد، نیرو‌های امنیتی با کمک ائتلاف بین‌المللی ضدداعش تحت امر واشنگتن موفق شدند تمامی افراد فراری از زندان غویران واقع در حسکه را بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: ببینید| جنایت هولناک داعش؛ خانه‌های روستاییان در آتش خشم داعش سوخت

مظلوم عبدی، فرمانده کل نیرو‌های سوریه دموکراتیک در اولین واکنش به آنچه در حسکه رخ داده، خاطرنشان کرد، گروه تروریستی داعش، گروهک‌های مخفی خود را در تلاش برای انجام عملیات فرار از زندان واقع در محله غویران واقع در حسکه بسیج کرده بود.

وی در ادامه افزود: اعضای این گروه تروریستی از دو عامل انتحاری کمک گرفته و اقدام به شورش در داخل این زندان کردند.

عبدی همچنین تصریح کرد، نیرو‌های امنیتی موفق شدند با کمک ائتلاف بین‌المللی ضدداعش با این حمله مقابله و تمامی فراری‌ها را بازداشت کنند.

فرمانده کل نیرو‌های سوریه دموکراتیک مجدداً تاکید کرد که نبرد با داعش ادامه دارد و تا زمانی که تمامی جنایتکاران پشت میله‌های زندان قرار نگیرند، این نبرد متوقف نخواهد شد.

نیرو‌های سوریه دموکراتیک جمعه از ناکام ماندن تلاش برای فرار دسته جمعی از زندان غویران و بازداشت ۸۹ عضو داعشی در اطراف این زندان خبر دادند.

از سوی دیگر، هواپیما‌های متعلق به ائتلاف بین‌المللی به رهبری ایالات متحده آمریکا شامگاه جمعه اعلام کرد مکان‌هایی را که عناصر تروریستی داعش در زندان غوران در شهر حسکه در شمال شرق سوریه در آن مستقر شده‌اند، هدف قرار داد.

این درحالی است که خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد، هواپیما‌های آمریکایی ساختمان موسسه فنی در شهر حسکه را به بهانه مشاهده فراری‌ها از زندان الثانویه الصناعیه که تحت کنترل نیرو‌های سوریه دموکراتیک است، تخریب کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6926

ارسال نظر