خبر مهم زلنسکی درباره پایان جنگ

زلنسکی می‌گوید: پایان جنگ در راه است و مشخص است که چه کسی پیروز خواهد شد. همچنان نبردهایی در پیش است اما اکنون می‌توانم به شما بگویم که چه کسی در سال گذشته بهترین بود؛ شما مردم آزادِ دنیای آزاد، بهترین بودید.

خبر مهم زلنسکی درباره پایان جنگ

رئیس‌جمهوری اوکراین ضمن بیان اینکه جنگ جهانی سوم در کار نخواهد بود، مدعی شد که پایان جنگ مسکو و کی‌یف در راه است.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در هشتادمین مراسم جایزه گلدن گلوب عنوان داشت: جنگ جهانی اول زندگی میلیون‌ها نفر و جنگ جهانی دوم زندگی ده‌ها میلیون نفر را گرفت، اما جنگ جهانی سومی در کار نخواهد بود. این موضوع یک سه‌گانه نیست.

او افزود: جنگ روسیه-اوکراین هنوز تمام نشده اما پایان جنگ در راه است و مشخص است که چه کسی پیروز خواهد شد. همچنان نبردهایی در پیش است اما اکنون می‌توانم به شما بگویم که چه کسی در سال گذشته بهترین بود؛ شما – مردم آزادِ دنیای آزاد – بهترین بودید؛ افرادی که از مردم آزاد اوکراینی حمایت کردند، از آزادی، از دموکراسی، از حق زندگی، از حق عشق و ... حمایت کردند. مهم نیست شما چه کسی هستید، مهم نیست اهل کجا باشید.

زلنسکی در پایان گفت که کی‌یف به «حمله روسیه» در اوکراین خاتمه خواهد داد و اوکراینی‌ها این کار را با همکاری یکدیگر انجام خواهند داد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65830

  • کرامت سلیمی

    جنگ اوکراین یکی از مسخره ترین و مزخرفترین جنگهای 80 سال اخیر است.

    از یک طرف روسیه را دومین ابرقدرت جهان وصاحب یکی از بزرکترین زرادخانه های  سلاحهای متعارف و هسته ای معرفی کردند و از طرف دیگر روسیه در گرداب جنگ اوکراین گیر افتاده است و برای تهیه سلاح و مهمات جنگی محتاج کشورهای ایران و کره شمالی و سوریه است.!!!!!!!!!!!!!!!

    ایا این به تمسخر گرفتن ملتها و توهین به شعور انها نیست؟؟؟؟


    ایا این نشان نمی دهد که گلوبالیستها ، ملتها را احمق هایی می دانند که از درک واقعی موضوعات عاجزند و با کمک رسانه هایشان هر دروغ و هر چرندیاتی را در باور انها می ریزند.

    بعید نیست بعد از مدتی مسکو و سایر شهرهای روسیه بمباران و موشکباران شود و روسیه نتواند هیچ عکس العملی نشان دهد.

    اگر به تحولات بعد از جنگهای جهانی اول و دوم نگاه کنیم می بینیم که :

    شوروی ابرقدرتی قلابی و ساختگی توسط گلوبالیستها بود که   هم در ظاهر نقش رقیب اتمی  امریکا را بازی می کرد تا عدم استفاده از سلاح هسته ای در جنگها توجیه شود و بگویند جنگ هسته ای برنده ندارد و دروغ بودن سلاح هسته ای لو نرود و ملتها همچنان در ترس و وحشت از این سلاح خیالی به سر برند  و هم هر موقع می خواستند در دنیا بحران ایجاد کنند به شوروی نقشی ظاهری می دادند اما در عمل توسط گلوبالیستها کنترل و هدایت می شد.
    حتی در جنگ جهانی دوم منبع تامین اسلحه و اذوقه شوروی کشور امریکا بود.

    بعد از مدتی با کودتایی نمایشی و ساختگی توسط وزرای مخالف گورباچف و رییس کا گ ب   این کشور را دچار فروپاشی نمودند و سالها سر ملتها را با ان گرم نمودند.

    حالا هم با بزرگترین بازمانده شوروی یعنی روسیه بحران دیگری را در جهان ایجاد کرده اند. یعنی جنگ اوکراین و به قول یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ،جنگ اوکراین حد اقل 10 سال طول خواهد کشید.

    ایت الله خامنه ای تنها شخصیتی در رهبران جهان بودند که کودتای شوروی را ساختگی دانستند. 
             
    جنگ اوکراین به حذف پوتین و مدودوف منجر خواهد شد و همچنین یک حقیقت را به خوبی نشان خواهد داد:

    سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد.                             

ارسال نظر