پیام جدید زلنسکی

زلنسکی اوکراینی‌ها را بابت حفاظت از هر وجب از خاک این کشور، فرهنگ، سنت‌ها و باورها مورد قدردانی قرار داد و گفت: مشکل در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ به خانه ما آمد، بنابراین از آن زمان ما لباس سفید نداریم و با نیروهای سیاه می‌جنگیم.

پیام جدید زلنسکی

ولادیمیر زلنسکی در پیام خود برای کریسمس ارتدوکس‌ها آرزوی پیروزی و هماهنگی برای اوکراین داشت.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در پیام خود به مناسبت کریسمس ارتدوکس‌ها که امروز (شنبه) است، گفت: تبریک صمیمانه من به میلیون‌ها خانواده اوکراینی که دور هم جمع شده‌اند تا شب کریسمس را بگذرانند و با نخستین ستاره که بشارت خبر تولد مسیح را می‌دهد، ملاقات کنند.

او همچنین اوکراینی‌ها را بابت حفاظت از هر وجب از خاک این کشور، فرهنگ، سنت‌ها و باورها مورد قدردانی قرار داد و افزود: در این روزهای تعطیل نمی‌توانید لباس‌های تیره یا کهنه بپوشید تا دردسر به خانه شما نیاید. مشکل در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ به خانه ما آمد، بنابراین از آن زمان ما لباس سفید نداریم و با نیروهای سیاه می‌جنگیم.

رئیس جمهوری اوکراین با اشاره به جنگ با روسیه ادامه داد: با میهمان‌ها باید با صمیمیت و مراقبت ویژه رفتار شود. البته مهمانان، نه اشغالگران. تمیز کردن و بیرون آوردن زباله از خانه در یک روز مقدس ممنوع است، اما ما بیش از ۳۰۰ روز متوالی است که با شیاطین می‌جنگیم و زباله‌ها را از خانه بیرون می‌آوریم.

زلنسکی همچنین در آخر پیام خود برای سرزمین اوکراین آرزوی پیروزی، صلح و رفاه کرد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64812

ارسال نظر