نتانیاهو: علیه احیای توافق هسته ای کار خواهیم کرد

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل گفت که این رژیم برای جلوگیری از احیای توافق هسته ای تلاش خواهد کرد.

نتانیاهو: علیه احیای توافق هسته ای کار خواهیم کرد

ایرنا به نقل از سایت کابینه رژیم اسرائیل نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم برای جلوگیری از احیای توافق هسته ای تلاش خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو در نشست کابینه جدید این رژیم امروز سه شنبه گفت: ما از موضع قدرت و به صورت علنی علیه بازگشت به توافق هسته ای با ایران در جامعه بین المللی اقدام خواهیم کرد.

وی در راستای سیاست کهنه و همیشگی سران صهیونیست در ایران هراسی افزود: ما نه تنها پشت درهای بسته با رهبران جهان در مخالفت با بازگشت به توافق هسته ای با ایران گفت و گو خواهیم کرد بلکه افکار عمومی جهان را نیز به صورت علنی درباره خطر ایران آگاه خواهیم کرد.

این مقام صهیونیست، اغتشاشات اخیر ایران را مانع از احیای توافق هسته ای ندانست و افزود: برعکس آنچه فکر می کنند حوادث اخیر ایران موجب از بین رفتن فرصت خطرناک احیای توافق هسته ای نشده است. بنابراین ما هرکاری برای جلوگیری از بازگشت به این توافق بد خواهیم کرد.

نتانیاهو همچنین بدون توجه به یکپارچگی ارکان محور مقاومت در منطقه و ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی به اذعان خود مقامات صهیونیست گفت: ما با قاطعیت برای جلوگیری از حضور نظامی ایران در سوریه و دیگر مناطق اقدام خواهیم کرد و منتظر نخواهیم ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از لزوم گسترش روابط تل آویو با کشورهای سازشکار عرب در چارچوب توافقنامه سازش موسوم به "ابراهیم" و امضای آن با حکام دیگر عرب در منطقه سخن گفت.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64166

ارسال نظر