هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به اسرائیل

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین‌المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.

هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به اسرائیل

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ماجراجویی‌های خبیثانه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای آن در اطراف مرز‌های کشورمان هشدار داد.

سردار  سلامی در مراسم آغاز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران با شعار «ایران مقتدر» در منطقه عمومی ارس گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی به کشور‌های جنوب و شمال غرب ایران نفوذ کرده است به دولت‌های آن کشور‌ها می‌گوییم اسرائیل را به کشور خودتان راه ندهید چرا که رژیم صهیونیستی منشا ناامنی و خباثت است. ما قاطعانه و مقتدرانه از امنیت خودمان در هر شرایطی دفاع می‌کنیم اما شما دچار مشکل خواهید شد.

وی ادامه داد: اصل مشی ما با همسایگان خود بر اساس دوستی و حسن همجواری و تعامل صحیح سیاسی است، اما اگر از طریق این همسایگان امنیت ملت ایران به خطر بیفتد و کشورمان تهدید شود آن گاه مشی ما هم تغییر خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین‌المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47331

ارسال نظر