برخورد مرگبار 2 قطار در کرواسی | 5 ایرانی مصدوم شدند + عکس

خوشبختانه ۴ تن از مجروحان به صورت سرپایی در بیمارستان درمان و مرخص شده اند. یک بانوی ایرانی نیز در این حادثه از ناحیه ستون فقرات دچار مصدومیت شده است که هم اینک در بیمارستان مراحل درمان را طی می‌کند.

برخورد مرگبار 2 قطار در کرواسی | 5 ایرانی مصدوم شدند + عکس

برخورد خونین دو قطار مسافربری و باری در کرواسی سه کشته و ۱۱ مجروح برجای گذاشت. به نقل از منابع محلی، پنج تن از مجروحان این حادثه ایرانی بوده اند.

بر این اساس، آندری پلنکوویچ، نخست وزیر کرواسی با حضور در محل حادثه بر رسیدگی سریع به وضعیت مصدومین تاکید کرد. وی گفت: هویت ۳ کشته این حادثه مشخص شده است و مجروحان برای طی دوره درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

برخورد 2 قطار در کرواسی

قطار مسافربری تنها ۱۳ مسافر و قطار باری یک راننده لوکوموتیو داشته است. در این حادثه هر دو قطار پس از برخورد از ریل خارج شدند و مقامات محلی درحال تحقیق درباره علل و چرایی بروز حادثه هستند.

سفارت ایران در زاگرب مصدوم شدن ۵ ایرانی در این حادثه را تایید کرد. با این حال، خوشبختانه ۴ تن از مجروحان به صورت سرپایی در بیمارستان درمان و مرخص شده اند. یک بانوی ایرانی نیز در این حادثه از ناحیه ستون فقرات دچار مصدومیت شده است که هم اینک در بیمارستان مراحل درمان را طی می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40864

ارسال نظر