عملیات تروریستی علیه زائران اربعین خنثی شد

طرح حزب منحله بعث علیه مراسم اربعین حسینی(ع) در چهار استان عراق خنثی شد.

عملیات تروریستی علیه زائران اربعین خنثی شد

نیروهای حشد شعبی در اقدامی پیش دستانه موفق شدند توطئه حزب منحله بعث را علیه مراسم اربعین حسینی (ع) و امنیت عراق در استان های کربلاء، المثنی، بابل و الدیوانیه خنثی کنند.

حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه با نظارت ریاست ستاد حشد و با تلاش‌های زیاد اطلاعاتی و پیگیری‌های دقیق و کسب موافقت قضایی، قهرمانان حشد شعبی با ندای لبیک یا حسین (ع) برای اجرای یک عملیات پیش‌دستانه گسترده به راه افتادند و برنامه‌ای خصمانه علیه امنیت کشورمان و زیارت اربعین را خنثی کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حزب منحله بعث در حال مدیریت این برنامه در استان‌های کربلاء، بابل، المثنی و الدیوانیه بوده که نیروهای حشد موفق به انهدام این شبکه شدند.

همچنین نیروهای تیپ ۴۴ حشد شعبی عملیات بازرسی گسترده ای را در جنوب موصل انجام دادند که هدف از این عملیات تعقیب و بازداشت باقی مانده عناصر گروه تروریستی داعش و خشکاندن منابع تروریستی در این منطقه عنوان شد.

نیروهای حشد شعبی عملیات پیش دستانه خود را در مناطق مختلف عراق برای تامین امنیت شهروندان این کشور و امنیت زائران اربعین انجام می دهند.

پیش از این فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در بصره اعلام کرده بود که نزدیک به ۲۰ هزار رزمنده حشد شعبی در تأمین امنیت مراسم اربعین مشارکت دارند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40331

ارسال نظر