عمران خان ممنوع‌التصویر شد

نخست‌وزیر پیشین پاکستان حین سخنرانی یک مقام پلیس در اسلام‌آباد و یک قاضی زن پاکستانی را تهدید کرد، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان اعلام کرد که از این پس، تصویر و صدای عمران خان که رهبری حزب تحریک انصاف پاکستان را عهده‌دار است، نمی‌تواند به صورت زنده پخش شود.

عمران خان ممنوع‌التصویر شد

 به دنبال آنکه عمران خان، نخست‌وزیر پیشین پاکستان حین سخنرانی یک مقام پلیس در اسلام‌آباد و یک قاضی زن پاکستانی را تهدید کرد، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان اعلام کرد که از این پس، تصویر و صدای عمران خان که رهبری حزب تحریک انصاف پاکستان را عهده‌دار است، نمی‌تواند به صورت زنده پخش شود.

براساس این بیانیه، سخنان او باید ضبط شود و بعد از آنکه از مکانیسم نظارتی دقیق و موثری گذشت، قابل پخش می‌شود. در این بیانیه‌ آمده است: از این پس پخش زنده سخنرانی‌های عمران خان در تمامی شبکه‌های تلویزیون ماهواره‌ای ممنوع است.

این دستور پس از آن ابلاغ شد که عمران خان در یک سخنرانی زنده تلویزیونی، وعده داد که علیه بازرس کل اسلام‌آباد، معاون وی و یک قاضی زن به اتهام «شکنجه شهباز گیل» تشکیل پرونده خواهد داد.

دو هفته قبل، شهباز گیل، مشاور عمران خان پس از یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، به اتهام تحریک به شورش در ارتش و «فتنه‌انگیزی و اغتشاش» بازداشت شد. عمران خان مدعی است که او در بازداشت مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37170

ارسال نظر