روسیه داعش را غافلگیر کرد

خبرگزاری اسپوتنیک از انجام حملات هوایی جنگنده های روسی به مناطق روستایی » حماه » ، « حمص » و « رقه » در مرکز سوریه خبر داد.

روسیه داعش را غافلگیر کرد

خبرگزاری اسپوتنیک از انجام حملات هوایی جنگنده های روسی به مناطق روستایی » حماه » ، « حمص » و « رقه » در مرکز سوریه خبر داد و افزود: در این حملات مقر و خودروهای نظامی شبه نظامیان داعش هدف قرار گرفت و پس از رصد مسیرهایی که پشتیبانی دریافت می کردند مشخص شد که این گروه از طریق افراد مسلح وابسته به آمریکا از پایگاه ارتش آمریکا در منطقه « التنف » در مثلث سوریه ، عراق و اردن پشتیبانی تدارکاتی دریافت می کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، یک منبع بلندپایه به « اسپوتنیک» گفت: «جنگنده های روسیه بیش از ۲۵ حمله هوایی متمرکز را با هدف قرار دادن یک سری اهداف ثبت و تعیین شده توسط هواپیماهای شناسایی روسی که در آسمان صحرا به پرواز در آمده بودند و پرواز آنها بین منطقه (اثریا) در شرق حماه و بادیتی (معدان) و (الرصافه ) در حومه جنوبی رقه امتداد داشت را بمباران کردند.

این منبع خاطرنشان کرد: در این حملات ۹ سایت که تروریست های داعش از آنها به عنوان مقر نظامی در کوهستان های منطقه استفاده می کردند و همچنین پنج دستگاه خودروی نظامی و تعدادی موتورسیکلت که این گروه از آنها برای جابجایی در سه محور مورد استفاده قرار می داد، منهدم شدند.

این منبع خاطرنشان کرد که یگان‌های ارتش سوریه به عملیات جستجوی خود برای یافتن هسته‌های داعش که به تازگی به کاروان‌های تجاری و اتوبوس‌های حامل شهروندان در محورهای جاده « حمص - رقه » و « حمص - دیرالزور » حمله کردند، ادامه می‌دهند./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35531

ارسال نظر