حجم ویدیو: 1.62M | مدت زمان : 00:00:11

صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت وحشت کردند

پس از اینکه نظامیان صهیونیست یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی را بازداشت کردند، از ترس پاسخ مقاومت، تجهیزات نظامی به اطراف غزه گسیل کرده است.

 نظامیان تروریست صهیونیستی بامداد سه‌شنبه هفته جاری به اردوگاه جِنین در کرانه باختری حمله کردند و یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی به‌نام بسام السعدی را بازداشت کردند.

پس از این تجاوز صهیونیستها، جهاد اسلامی و سایر گروههای مقاومت فلسطین، بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که پاسخ این اقدام را خواهند داد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز پنجشنبه سیزدهم مرداد، خبر داد که پس از ارزیابی وضعیت، تصمیم گرفته است تجهیزات و نیروهای اضافی مانند یگانهای توپخانه‌ای، مهندسی، پیاده‌نظام، زرهی و نیروهای رنجر به غزه اعزام کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد که برای جلوگیری از تنشهای امنیتی، تصمیم دارد که اجازه ندهد سربازانش در جنوب فلسطین اشغالی، آخر هفته جاری به منازل خود بازگردند و مرخصی آنان را لغو کرده است.

همزمان با این نگرانی صهیونیستها، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی هم مرخضی خود را که برای گذراندن تعطیلات بوده است، لغو کرد.

دفتر لاپید خبر داد که وی برای تعطیلات به شمال فلسطین اشغالی نخواهد رفت و در حال حاضر، وضعیت را ارزیابی می‌کند.

نخست وزیر صهیونیست با این ادعا که اسرائیل اجازه نخواهد داد این وضعیت برای مدت طولانی باقی بماند و گروههای حاضر در غزه، زندگی اسرائیلیها را تعطیل کنند، گفت که به همراه مسئولان اسرائیلی، وضعیت اطراف غزه را از نظر امنیتی بررسی کرده است.

غزه ۲

وی با اشاره به اینکه «مشکلاتی که ساکنان جنوب با آن روبرو هستند را درک می‌کنیم»، مدعی شد: آنچه مد نظر ماست، حفظ جان آنان و امنیت اسرائیل است. اقدامات امنیتی هم صورت گرفته است که ضروری و موقت است.

لاپید با اشاره به تداوم سیاست تل‌آویو در بازداشت فعالان مقاومت فلسطین، ادعا کرد که «برای بازگشت وضعیت عادی به زندگی در جنوب، در استفاده از قدرت کوتاهی نخواهیم کرد».

غزه

این در حالی است که رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیست امروز خبر داد که با هر گونه حمله پیش‌دستانه به گروههای مقاومت فلسطین، موافقت کرده است. ارتش این رژیم همچنین بر این باور است که جهاد اسلامی تا ۴۸ ساعت آینده، حمله خواهد کرد.

این ویدئو از ارسال تجهیزات و حضور نظامیان صهیونیست در اطراف غزه منتشر شده است:

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34412

ارسال نظر