برنامه چهار ساله صادرات غیرنفتی استان بوشهر تدوین شود

علی باستین بعد از ظهر شنبه در نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه صادرات محصولات استان بوشهر حمایت شده و با جدیت دنبال می‌شود.

برنامه چهار ساله صادرات غیرنفتی استان بوشهر تدوین شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات گفت: برنامه چهار ساله صادرات غیرنفتی استان بوشهر تدوین شود.

به گزارش عرشه آنلاین، علی باستین بعد از ظهر شنبه در نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه صادرات محصولات استان بوشهر حمایت شده و با جدیت دنبال می‌شود.

وی یکی از محورهای مهم در توسعه استان بوشهر را تقویت صادرات غیرنفتی عنوان کرد و افزود: باید با تلاش مسئولان برنامه چهار ساله صادرات غیرنفتی استان بوشهر تدوین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خواستار شناسایی بازارهای صادراتی جدید ش و بیان کرد: شورای گفت‌وگو دولت با بخش خصوصی بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی فراهم کند.

وی با تأکید بر توجه به تسهیل فرایند صادرات و ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و بازرگان از اولویت‌های استان بوشهر است.

باستین با اشاره به نشست تخصصی و کارشناسی و مدیریتی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت، گمرک و بندر بوشهر اضافه کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف در امر صادرات سرمایه‌گذاری و فعالان اقتصادی راهکارهای لازم تدوین و عملیاتی شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32171

ارسال نظر