پوتین در تهران بیمار شد | دلیل بیماری رییس جمهوری روسیه؟ | بایدن کرونا گرفت

کرملین امروز (پنجشنبه) شایعاتی مبنی بر بیماری ولادیمیر پوتین را رد و اعلام کرد که او در سلامتی کامل به سر می‌برد.

پوتین در تهران بیمار شد | دلیل بیماری رییس جمهوری روسیه؟ | بایدن کرونا گرفت

همزمان دو رهبر جهانی دچار بیماری شدند . بیماری بایدن رئیس جمهور آمریکا رسما کرونا اعلام شد  اما پوتیم همچنان مرموزانه بیماری اش اعلام نمی شود 

پوتین در تهران بیمارشد ؟ کرملین امروز (پنجشنبه) شایعاتی مبنی بر بیماری ولادیمیر پوتین را رد و اعلام کرد که او در سلامتی کامل به سر می‌برد.به گزارش عرشه‌آنلاین ، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت که گمانه‌زنی‌ و شایعاتی که غرب در ماه‌های اخیر درخصوص سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مطرح کرده، چیزی جز "خبر جعلی" نیست.

خبرگزاری اینترفاکس به نقل از پوتین درخصوص سرفه‌هایش در حین یک جلسه علنی در روز چهارشنبه اعلام کرد: «تهران بسیار گرم بود و کولر به شدت کار می‌کرد. بنابراین من معذرت می‌خواهم.»گزارش‌های تایید نشده و شایعات زیادی درباره احتمال ابتلای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به سرطان وجود دارد و برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رئیس‌جمهوری روسیه که امسال ۷۰ ساله می‌شود، "از چنین بیماری رنج می‌برد."

این در حالی است که ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا در اجلاس امنیتی اسپن در کلورادو به شوخی گفته که ولادیمیر پوتین "بیش از اندازه سالم است و هیچ اطلاعات و شواهدی برای این شایعات وجود ندارد."

تست کووید رئیس‌جمهوری آمریکا مثبت شد

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده است.

نتیجه تست کرونای «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه مثبت اعلام شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود مثبت شدن نتیجه تست کووید-۱۹ رئیس جمهور آمریکا، علائم وی خفیف بوده و از راه دور وظایف خود را انجام خواهد داد.

ابتلای بایدن به بیماری کرونا در حالی اعلام شده که او شامگاه چهارشنبه گفته بود به دلیل فعالیت‌های شرکت‌های نفتی، دچار سرطان شده است.

بایدن که در حال سخنرانی درباره تأثیرات منفی پالایشگاه‌های نفتی بر سلامت افراد، در ایالت ماساچوست بود، اظهار داشت: «به همین دلیل است که من و بسیاری از افراد دیگری که با آنها بزرگ شده‌ایم، مبتلا به سرطان هستیم و به همین دلیل است که در طولانی‌ترین زمان، شهر دِلاوِر بالاترین نرخ سرطان را در کشور داشت».

این اظهارات بایدن دفتر مطبوعاتی کاخ سفید را مجبور کرد تا سریعاً توضیح دهد که منظور او سرطان پوستی است که قبلا داشته و پیش از شروع به کار در پست ریاست‌جمهوری در سال گذشته، درمان کرده بود. 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31813

ارسال نظر