فیصل المقداد:

اسرائیل باید بداند که حملاتش به سوریه بی پاسخ نخواهد ماند

​وزیر امور خارجه سوریه بر واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به این کشور تاکید کرد.

اسرائیل باید بداند که حملاتش به سوریه بی پاسخ نخواهد ماند

به نقل از العالم، وزیر امور خارجه سوریه گفت که تجاوزات رژیم صهیونیستی به این کشور بی پاسخ نخواهد ماند.

بر اساس این گزارش، «فیصل المقداد» در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود گفت: اسرائیل باید بداند که حملاتش بدون پاسخ نخواهد ماند و باید بداند که این ما هستیم که زمان و چگونگی واکنش را تعیین می کنیم.

وزیر خارجه سوریه در اشاره به دیدارش با وزیر خارجه ایران تاکید کرد که اهمیت این دیدارها در این است که در سطوح عالی برگزار می شود.

وی افزود: بهبود و توسعه مناسبات بین کشورهای همسایه ضرورت دارد و از سیاست ایران برای بهبود روابط با کشورهای همجوار تشکر می کنیم. از حمایت های ایران در این شرایط دشوار تمجید می کنیم. روابط بین دو کشور صمیمانه و گرم است و بر دوستی و احترام متقابل و تمایل به عمیقتر شدن این روابط استوار است. ما مخالف تهدیدات علیه ایران یا سوریه هستیم.

وزیر خارجه سوریه افزود: روابط ایران و سوریه چهار دهه قدمت دارد و بر اطمینان متقابل استوار است. ما به تلاش های ایران برای حل بحران سوریه اطمینان کامل داریم.

المقداد در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ما حمایت مشترک خود را از ملت فلسطین در مقابل تهدیدات و تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست ها ابراز کردیم.

وزیر خارجه سوریه همچنین افزود که دمشق از هر راهکاری که به عقب نشینی ترکیه از خاک سوریه و توقف حمایت از گروه های مسلح منجر گردد، استقبال می کند.

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28863

ارسال نظر