هشدار حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان همزمان با آغاز رزمایش‌های رژیم صهیونیستی به مسئولان این رژیم درخصوص سوء استفاده از رزمایش‌ها برای آغاز هرگونه تجاوزی به لبنان هشدار داد.

هشدار حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان همزمان با آغاز رزمایش‌های رژیم صهیونیستی به مسئولان این رژیم درخصوص سوء استفاده از رزمایش‌ها برای آغاز هرگونه تجاوزی به لبنان هشدار داد.

به گزارش عرشه آنلاین، حزب‌الله لبنان همزمان با آغاز رزمایش‌های رژیم صهیونیستی به سران رژیم اشغالگر در خصوص سوء استفاده از رزمایش‌ها برای آغاز هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد.

به گزارش المیادین، رسانه جنگی مقاومت اسلامی با انتشار ویدیویی، پیام هشدارآمیزی برای سران رژیم اشغالگر ارسال کرد و این پیام آمادگی یگان‌های رزمی و ویژه مقاومت برای عمل به دستور سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر آماده‌باش نظامی را نشان می‌دهد.

این ویدئو که توسط رسانه‌های جنگی مقاومت اسلامی امضا شد، شامل ترجمه‌ای به زبان عبری برای هشدار نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت یا تجاوز به لبنان بود و در این ویدئو برای اولین بار موشک‌انداز‌هایی که پوشانده شده بودند و سلاح دیگری که بخش‌هایی از آن عامدانه آشکار شده بود، نمایش داده شد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اعلام این خبر که آماده باش ما تا زمان پایان مانور اسرائیل ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: ما در شرایط حساسی قرار داریم، جنگ خانگی خط قرمز ماست و لبنانی‌ها باید به این موضوع به دید خیانت بنگرند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به رژیم صهیونیستی گفته بود: «هنگامی که رزمایش‌های اسرائیل آغاز شود ما در بالاترین سطح آمادگی خواهیم بود و به هر حماقت یا اشتباهی، سریع و مستقیم پاسخ داده خواهد شد».

منابع خبری عبری زبان از آغاز بزرگ‌ترین مانور ارتش رژیم صهیونیستی در طول تاریخ تشکیل این رژیم خبر دادند. نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی روز یکشنبه رزمایش بزرگی را با عنوان «ارابه‌های آتش» آغاز کردند، قرار بود این رزمایش سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل آغاز نبرد «شمشیر قدس» لغو شد، بر اساس برنامه سال قبل، پیش‌بینی می‌شود این رزمایش‌ها یک ماه ادامه یابد.

همزمان مقاومت فلسطین در نوار غزه جهت آمادگی برای هر گونه تحرکات از سوی اشغالگران اسرائیلی، سطح آماده‌باش نیرو‌های خود را افزایش داد.

برخی منابع در مقاومت در نوار غزه به شبکه خبری المیادین گفتند: مقاومت در نوار غزه همزمان با مانور بزرگ دشمن، سطح آماده‌باش نیرو‌های خود در برابر تحرکات اشغالگران را افزایش داد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20439

ارسال نظر