ببینید | فرار فرد هتاک به قرآن از خشم مسلمانان سوئد

سیاستمدار اسلام‌ستیز سوئدی درحالی‌که می‌خواست بار دیگر قرآن را آتش بزند، با واکنش عده‌ای از مسلمانان خشمگین مواجه شد و فرار کرد.

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان : 00:00:34
حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان : 00:00:34

سیاستمدار دانمارکی-سوئدی که بار دیگر قصد هتاکی به قرآن مجید و سوزاندن آن را داشت، از خشم مسلمانان پا به فرار گذاشت.

راسموس پالودن هنگامی که می‌خواست قرآنی را در مسجدی در اوپسالا آتش بزند، با انبوهی از مسلمانان خشمگین روبرو شد. گروه بزرگی از مسلمانان با فریادهای خشم آلود به رئیس جنبش دست راستی خط سخت نزدیک شدند و بلافاصله وی را متهم کردند. پالودن و همراهانش قبل از اینکه جمعیت به آنها برسد، موفق به فرار شدند.

همزمان فردی بر روی ماشین آنها پرید و با پا به آن ضربه زد. گفته می‌شود این درگیری تلفات جانی نداشته اما شیشه جلو خودرو پالودن آسیب دیده است.

پالودن که یک وکیل دانمارکی است تابعیت سوئد را نیز دارد و در سال ۲۰۱۷ حزب استریم کورس را راه‌اندازی کرد. وب‌سایت این حزب بر موضوع مبارزه با مهاجرت و اسلام ستیزی تاکید ویژه‌ای دارد. رئیس حزب اسلام‌ستیز دانمارکی، در سال‌های اخیر بارها تجمعاتی برای آتش‌زدن قرآن برگزار کرده است.

پالودن با همراهی پلیس پنجشنبه گذشته به یک فضای عمومی باز در جنوب لینکوپینگ رفت و کتاب مقدس مسلمانان را بر روی زمین گذاشت و در حالی که اعتراض افراد را نادیده گرفت، آن را سوزاند. حدود ۲۰۰ تظاهرکننده برای اعتراض به اقدام او در این مکان تجمع کردند. پس از سوئد صحنه اعتراض مسلمانانی بوده که از بی حرمتی به کتاب مقدس خود خشمگین هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19230

ارسال نظر