جو بایدن استیضاح می‌شود

مقام ارشد دولت دونالد ترامپ وعده داد که جمهوریخواهان در صورت پیروزی در انتخابات آتی کنگره، جو بایدن را استیضاح خواهند کرد.

جو بایدن استیضاح می‌شود

استیو بنن استراتژیست ارشد دولت ترامپ در گفت‌و‌گو با شبکه انگلیسی اسکای نیوز ضمن طرح این ادعا که اطلاعات لپ تاپ هانتر فرزند رئیس جمهوری کنونی آمریکا جاسوسی چین از وی را ثابت می‌کند، گفت: پس از آنکه در انتخابات میاندوره ای کنگره (نوامبر ۲۰۲۲/میانه پائیز امسال) مجلس نمایندگان را فتح کردیم، بایدن استیضاح خواهد شد.

وی افزود که اگر جمهوریخواهان کنگره را پس بگیرند بر اساس اطلاعات لپ تاپ هانتر، بایدن را استیضاح خواهند کرد.

بنن در مورد احتمال نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: به نظرم از سخنرانی های مشخص است که قطعاً داوطلب شرکت در انتخابات خواهد شد. ترامپ شرکت می کند و پیروز خواهد شد.

این استراتژیست ارشد دولت ترامپ در زمینه استیضاح بایدن گفت: اطلاعات (هانتر) نشان می دهد که حزب کمونیست چین و دیگر کشورها از جمله اوکراین به اطلاعات بایدن دسترسی داشته اند. بینندگان شما از میزان جزئیات فساد خانواده تبهکار بایدن شوکه خواهند شد.

وی افزود: از تراکنش ها تا چک ها، شواهد شگفت آوری دال بر ارتباط مستقیم خانواده بایدن و به خصوص جو با مبالغ پول دریافت شده از حزب کمونیست چین وجود دارد. به خصوص (ایمیل های لپ تاپ) نشان می دهند که جو بایدن ۱۰ درصد کمیسیون از توافق های تجاری خارجی هانتر دریافت می کرده است.

چند ماه مانده به انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، دموکرات ها نگران از دست دادن کرسی های خود در کنگره آمریکا هستند. ناظران سیاسی می گویند که محبوبیت بایدن با توجه به اوضاع آشفته کنونی بیش از پیش کاهش خواهد یافت و اگر پسرش هانتر به دلیل معاملات تجاری خارجی متهم شود، ممکن است این نزول بیشتر شود.

شبکه سی ان ان به تازگی خبر داده بود که تحفیقات وزارت دادگستری آمریکا در باره فعالیت های بازرگانی هانتر بایدن فرزند رئیس جمهوری آمریکا در ماه های اخیر گسترش یافته و تعداد زیادی از شاهدان این پرونده که از ۲۰۱۸ تشکیل شده در برابر بازجویان فدرال شهادت داده و پیش بینی می شود که شمار بیشتری نیز در هفته های آتی دانسته های خود را در این باره در اختیار ماموران این پرونده، قرار دهند.

این تحقیق فعالیت های متعدد مالی و بازرگانی هانتر بایدن در کشورهای بیگانه در دوره ای است که جو بایدن پدر وی معاون باراک اوباما رئیس جمهوری وقت بوده و نقض احتمالی قوانین مبارزه با پولشویی، مالیاتی و لابیگری خارجی و همچنین سلاح گرم و دیگر مقررات توسط او و برخی از نزدیکان و دستیارانش را دربرمی‌گیرد./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17205

ارسال نظر