اعتراض مدل مشهور آمریکایی به سانسور مطالب اینستاگرامی‌اش درباره فلسطین

بلا حدید، مدل مشهور آمریکایی نسبت به سانسور و ایجاد محدودیت شبکه اجتماعی اینستاگرام برای مطالبش درباره فلسطین، اعتراض کرد.

اعتراض مدل مشهور آمریکایی به سانسور مطالب اینستاگرامی‌اش درباره فلسطین

بلا حدید با اشاره به رفتار دوگانه این شبکه اجتماعی نسبت به قضیه فلسطین، اسکرین شاتی را منتشر کرد که محدودیت پُست هایش در اینستاگرام را ثابت می کند. 

این مدل ۲۵ ساله با اعلام اینکه پست های او در حمایت از فلسطین توسط اینستاگرام مسدود شده است، گفت: به دلیل اعمال سانسور اینستاگرام، یک میلیون نفر کمتر پست های من را می بینند.

او گفت عکسی را که می خواست از اعمال خشونت نیروهای اسراییل علیه فلسطینی ها در مسجد الاقصی به اشتراک بگذارد، توسط اینستاگرام مسدود شده است.

این مدل آمریکایی که ۵۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، با اشاره به رفتار دوگانه این شبکه اجتماعی نسبت به قضیه فلسطین، اسکرین شاتی را منتشر کرد که محدودیت پُست هایش در این شبکه اجتماعی را ثابت می کند.

او گفت پست هایش در حمایت از مردم فلسطین با محدودیت های اعمال شده توسط اینستاگرام، نمی تواند از سوی دنبال کننده هایش به اشتراک گذاشته شود.

این مدل، حمله اسراییل به فلسطینی ها در ماه مبارک رمضان را محکوم کرده و ناشی از مریضی روانی (حاکمان اسراییل) دانست.

بلا حدید بارها با پیام های خود در بیان ظلم و ستم اسراییل علیه فلسطینی ها مورد توجه قرار گرفته است.

جیجی و بلا حدید خواهران مدل آمریکایی که پدرشان فلسطینی و مادرشان هلندی الاصل است، همیشه نسبت به حملات اسراییل به فلسطین حساس بوده و نسبت به خشونت های اعمال شده از سوی نظامیان اسراییل علیه فلسطینی ها واکنش نشان می دهند؛ به ویژه بلا حدید که نسبت به حمایت از فلسطین حساسیت بیشتری دارد و بارها در تظاهرات مختلف علیه اسراییل در آمریکا شرکت کرده است./ عصرایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16995

ارسال نظر