احتمال وقوع جنگ بین روسیه و آمریکا

شبکه العربیه گزارش داد احتمال وقوع درگیری بین روسیه و آمریکا با ادامه ارسال سلاح از طرف واشنگتن و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به اوکراین وجود دارد.

احتمال وقوع جنگ بین روسیه و آمریکا

با ادامه بحران اوکراین و ارسال سلاح از طرف غرب به کی‌یف، همچنین اسارت یک ژنرال آمریکایی در ماریوپل، احتمال درگیری بین روسیه و آمریکا وجود دارد.

در حالی که روسیه به دلیل مداخلات غرب به اوکراین حمله کرده و این حمله وارد پنجاه‌وسومین روز شده است، شبکه العربیه گزارش داد احتمال وقوع درگیری بین روسیه و آمریکا با ادامه ارسال سلاح از طرف واشنگتن و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به اوکراین وجود دارد و نیرو‌های روسی به تازگی نیز یک ژنرال آمریکایی را در ماریوپل به اسارت گرفتند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز گذشته (شنبه) تأیید کرد آمریکا اطلاعاتی که مربوط به فعالیت‌های آزمایشگاه‌های بیولوژیک اوکراین را به طور کامل منتشر نمی‌کند. 

نشریه تایمز لندن یک هفته پس از حضور از پیش اعلام نشده بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در اوکراین، از حضور نظامیان انگلیسی در این کشور خبر داد. روسیه اما شنبه اعلام کرد نخست‌وزیر انگلیس و شماری دیگر از مقامات ارشد این کشور از ورود به روسیه منع شده‌اند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که لندن تحریم‌هایی را علیه مسکو به دلیل عملیات نظامی این کشور در اوکراین اعمال کرد.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفت واشنگتن در تلاش است تا کشور‌های آمریکای لاتین را از طریق تهدید به تحریم‌های ضد روسیه بپیوندد. این در حالی است که یوآنیس اویکونومو، سخنگوی دولت یونان در یک نشست خبری تأیید کرد آتن دیگر تجهیزات نظامی به اوکراین ارسال نخواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16944

ارسال نظر