بدن این زن 39 ساله به سنگ تبدیل می‌شود + عکس

این زن 39 ساله از یک بیماری پوستی رنج می‌برد که بافت‌های بدن این زن را به سنگ تبدیل می‌کند.

بدن این زن 39 ساله به سنگ تبدیل می‌شود + عکس

أسال شیرازی ۳۹ ساله و اهل انگلستان مبتلا به بیماری اسکلرودرمی سیستمیک است.

أسال شیرازی اهل انگلیس از یک بیماری پوستی رنج می‌برد. این بیماری کل سیستم ایمنی را تحت تاثیر قرار داده و به بافت‌های بدن در زیر پوست و اطراف اندام‌های داخلی حمله می‌کند. به گفته شاهدین، به تدریج بافت‌های بدن این زن به سنگ تبدیل می‌شوند. طبق اعلام پزشکان، او فقط چهار تا شش ماه برای زندگی وقت داشت؛ اما او امروز پنج فرزند داشته و مدیر شرکت مراقبت از پوست Jeunvie است. شرکت مراقبت از پوست Jeunvie محصولاتی برای پوست‌های حساس تولید می‌کند. این شرکت به خاطر خدمات خیریه‌اش جایزه امپراتوری بریتانیا را هم دریافت کرده است.

بیماری اسکلرودرمی سیستمیک

شدت بیماری اسکلرودرمی متفاوت است. از اسکلرودرمی موضعی خفیف که فقط پوست را درگیر کرده تا اسکلرودرمی سیستمیک که این خانم از آن رنج می‌برد. به گفته بریتانیایی اکسپرس، او یکی از بدترین انواع این بیماری را داشته و قلب و ریه هایش هدف قرار گرفته است.

بیماری اسکلرودرمی سیستمیک

او برای زنده ماندن به دارو‌های سرکوب کننده ایمنی متکی بوده و این شهروند انگلیسی دارای مدرک پزشکی است. پزشکان عمومی پس از تشخیص اشتباه بیماری به او پیشنهاد هورمون درمانی دادند. حتی پزشکان برای درمان برخی از زخم‌های معده برای او مقادیری داروی گاویسکون را به همراه مسکن‌ها تجویز می‌کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15290

ارسال نظر