پاسخ خشن قدیروف به ایلان ماسک

رهبر چچن پاسخ پیشنهاد مبارزه ایلان ماسک با ولادیمیر پوتین در نبردی تن به تن برای تعیین سرنوشت اوکراین را داد.

پاسخ خشن قدیروف به ایلان ماسک

رمضان قدیروف، متحد اصلی پوتین که کنترل منطقه شبه‌خودمختار چچن روسیه را در دست دارد، با انتشار پیامی طولانی در تلگرام گفت: رئیس‌جمهوری روسیه می‌تواند ایلان ماسک را در نبرد شکست دهد. به شما توصیه نمی‌کنم که با پوتین رقابت کنید!

ماسک با مخاطب قرار دادن صفحه رسمی انگلیسی ولادیمیر پوتین نوشته بود: «من بدین‌ وسیله ولادیمیر پوتین را به مبارزه‌ای تن به تن دعوت می‌کنم.» و به روسی افزود: «آیا این مبارزه را می‌پذیرید؟»

رمضان قدیروف که به نظر می‌رسد لحن پیامش آمیزه‌ای از سرگرمی داشت، به ایلان ماسک راه‌هایی را پیشنهاد داد تا پیش از مقابله با پوتین قوی‌تر شود. هم رسانه‌های خبری اوکراینی و هم روسی گزارش‌هایی از حضور سربازان چچنی در جنگ اوکراین داده‌اند و قدیروف هم مدعی است که خودش در میدان نبرد است.

قدیروف به مدارک پوتین در ورزش جودو اشاره کرد اما گفت این تنها دلیلی نیست که ماسک بازنده خواهد شد. او گفت که ماسک صرفا یک تاجر و بلاگر توییتر است و در مقابل، پوتین یک سیاستمدار و استراتژیست جهانی و غضب خداوند برای غرب و آمریکاست.

رهبر چچن همچنین گفت، اگر پوتین یک حریف ضعیف‌تر را شکست بدهد، فردی غیرورزشی به نظر می‌رسد. قدیرف در ادامه به ایلان ماسک پیشنهاد داد تا به یکی از آکادمی‌های نیروهای ویژه‌ و باشگاه‌ مبارزه بوکس او مراجعه کند.   

ایلان ماسک ۵۰ ساله که زاده آفریقای جنوبی است، در واکنش به این صحبت‌های رمضان قدیروف دوباره روی مبارزه با پوتین تاکید کرد. او در پیامی توییتری پیشنهاد دریافت تمرین‌های بیشتر را رد کرد و گفت این به او مزیت بیشتری می‌دهد. ماسک گفت: اگر او می‌ترسد مبارزه کند، قبول می‌کنم که تنها از دست چپم استفاده کنم، در حالی که اصلا چپ‌دست نیستم!/ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12321

ارسال نظر