حمله سایبری گسترده و بی سابقه به رژیم صهیونیستی

حمله سایبری گسترده و بی سابقه به رژیم صهیونیستی

منابع خبری صهیونیستی از اختلال در تمامی سایتهای این رژیم خبر دادند.

شبکه خبری المیادین به نقل از این رسانه ها گزارش داد، تمامی سایتهای وزارتخانه‌های دولتی در رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده است و وزرای این رژیم نیز نمی‌توانند سایتهای دولتی را باز کنند.

این رسانه‌ها همچنین گفتند که علت این اختلال در این برهه زمانی مشخص نیست.

در همین ارتباط، شرکت فناوری «سایبریزن» اخیرا مدعی شد که ایران با کمک نائبانش ده‌ها نهاد مربوط به رژیم صهیونیستی را هک کرده است. این گزارش اطلاعات جدیدی درباره عمق نفوذ ایران و گروه‌های نیابتی‌اش به ده‌ها نهاد خصوصی و دولتی متعلق به رژیم اسرائیل طی سال گذشته میلادی را در اختیار قرار می‌دهد.

طبق گزارش سایبریزن، هدف ایران از انجام این حملات تلاش برای جاسوسی، به دست آوردن اطلاعات حساس و ایجاد هرج و مرج در فلسطین اشغالی و ضربه زدن به نهادهای رژیم اسرائیل بوده است. 

در گزارش سایبریزن با بیان این ادعا که گروه «عصای موسی» یک گروه ایرانی است نوشته این گروه برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ شناسایی شد و هدفش ضربه زدن به شرکت‌های اسرائیلی از طریق درز دادن اطلاعات حساس است.

مقام‌های فعلی و سابق رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اصلی‌ترین نوآوری گروه عصای موسی این است که فعالیت‌های این گروه کمتر به استفاده از تکنیک‌های بدیع متکی است و بیشتر، بر اساس تحقیقات عمیق برای یافتن بخش‌های آسیب‌پذیر رژیم اسرائیل متمرکز است.

گروه عصای موسی، طبق نوشته جروزالم‌پست، صنایع مختلفی از بخش انرژی گرفته تا گردشگری و مسافرت را هدف قرار می‌دهد. در گزارش شرکت سایبریزین آمده اهداف گروه عصای موسی با دکترین سایبری ایران که ضربه زدن به نهادهای دولتی و نظامی دشمنان ژئوپولتیک این کشور است همسویی دارد.

گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود. این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت. سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12047

ارسال نظر