جزئیات همکاری وزارت آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه اعلام شد

جزئیات تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه اعلام شد.

جزئیات همکاری وزارت آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش با سپاه سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه امضا شد. جزئیات امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با فرماندهی سپاه اعلام شد. نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: وزارت آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهادهای انقلابی کشور است و بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهادها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری در راستای شناسایی افراد بی‌سواد و کم‌سواد ۱۰ تا ۴۹ ساله، بین این اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و فرماندهی سپاه استان امضا شده است.

عادل خالقی ثمرین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش با سپاه سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد، ابراز کرد: این تفاهم نامه همکاری در راستای شناسایی افراد بی سواد و کم سواد ۱۰ تا ۴۹ ساله محلات امضا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: این تفاهم نامه کار شناسایی افراد بی‌سواد با اولویت کودکان بازمانده از تحصیل برای ایجاد فرصت تحصیل آنها در دوره‌های مختلف آموزشی بین اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهی سپاه استان سمنان منعقد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: این‌تفاهم نامه با هدف ایجاد زمینه و زیرساخت‌های لازم برای مردمی کردن سوادآموزی و ارتقای شاخص‌های توسعه فرهنگی و سطح سواد ساکنین محلات، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نرخ سواد امضا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امید که با کمک فرماندهان و رابطان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات به شناسایی درصد پایینی از جامعه آماری استان سمنان که بی سواد یا کم سواد هستند دست یافته و با جذب و آموزش این افراد قدم‌های مؤثری در جهت عدالت آموزشی و سرانجام بخشی به بی سوادی برداریم.

وزارت آموزش و پرورش مولد نهادهای انقلابی کشور است

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهادهای انقلابی کشور است و بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهادها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شده‌اند.

حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه در یادواره ۹۳ معلم شهید استان البرز، شهدا به ویژه شهدای معلم را چراغ راه انسان‌ها و سکاندار انقلاب اسلامی دانست و افزود: دستاوردهای دفاعی کشور از جمله موشک هایپرسونیک فتاح که به تازگی رونمایی شده است، همه از ثمره خون شهدا است و باوجود همه این دستاوردها، دشمن تلاش می‌کند تا مردم را نا امید کند.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه  گفت: آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهادهای انقلابی کشور بوده و هست و همه افراد به یاد دارند که جهاد، بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهادها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شد؛ یعنی نه تنها آموزش و پرورش نهادی انقلابی است بلکه خودش مولد نهادهای انقلابی بوده است.

تویسرکانی اظهار داشت: در حوادث اخیر اقلیتی نقش‌آفرین بودند اما عمده مردم ما، دانش آموزان ما، افراد متدین و با حیایی هستند و همه اینها مرهون تلاش آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه  در پایان یادآور شد: سنت خدا این است که هرکس به خون شهدا خیانت کند، رسوا می‌شود و همه ما باید در این زمینه مراقبت کنیم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90945

ارسال نظر