حادثه هولناک در پاساژ معروف اهواز + عکس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درباره آتش‌سوزی پاساژ نظامی واقع در خیابان نادری شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

حادثه هولناک در پاساژ معروف اهواز + عکس

پاساژ نظامی اهواز طعمه حریق شد. جزئیات آتش‌سوزی در پاساژ نظامی اهواز که مرکز اصلی خرید شهروندان اهوازی است، اعلام شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درباره آتش‌سوزی پاساژ نظامی واقع در خیابان نادری شهر اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پاساژ «نظامی» یکی از مراکز خرید قدیمی در خیابان نادری اهواز (مرکز خرید اصلی شهروندان) طعمه حریق شد.

ابراهیم قنبری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  اظهار کرد: دقایقی قبل «ظهر چهارشنبه، ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲» گزارش وقوع یک فقره آتش‌سوزی پاساژ نظامی واقع در خیابان نادری شهر اهواز گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به نیمه‌سنگین بودن این حریق افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش از ۲ ایستگاه آتش‌نشانی هفت خودرو همراه با ۱۵ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

قنبری با اشاره به تعطیل بودن این پاساژ هنگام آتش‌سوزی تصریح کرد: با دستور شهردار اهواز با توجه به افزایش گرمای هوا یک تیم واکنش سریع با عضویت مدیرعامل، مدیران مناطق و رؤسای ایستگاه‌های آتش‌نشانی تشکیل شده تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین میزان خسارت کار اطفای حریق را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: از تمامی شهروندان درخواست داریم با توجه به افزایش گرمای هوا نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام بیشتری داشته باشند تا حوادث کمتری را در شهر داشته باشیم.

آتش سوزی در پاساژ نظامی اهواز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90939

ارسال نظر