ماجرای کشف جسد مرد هندی در ساحل بابلسر چه بود؟

خبری مبنی بر کشف جسد یک مرد هندی‌تبار در سواحل دریای بابلسر در رسانه‌ها منتشر شده است.

ماجرای کشف جسد مرد هندی در ساحل بابلسر چه بود؟

خبری مبنی بر کشف جسد مردی هندی‌تبار در سواحل دریای بابلسر در برخی رسانه‌ها منتشر و خبرساز شده است. فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر درباره خبر  کشف جسد مردی هندی‌تبار در سواحل دریای بابلسر توضیحاتی ارائه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام کرد: جسد کشف شده در ساحل بابلسر، تابعیت ایرانی دارد و متعلق به یک جوان اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار است.

سرهنگ سیدجعفر افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در ساعت ۱۱۰۰ صبح، روز شنبه «۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲» در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در حوالی پارکینگ ۹، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

کشف جسد

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جسد متعلق به یک جوان با هویت نامعلوم است که برای شناسایی هویت و علت تامه مرگ با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به شناسایی متوفی که اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بوده و به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد، گفت: با هماهنگی قضائی و تکمیل پرونده جسد متوفی به خانواده وی تحویل شد..

سرهنگ افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشف جسد مردی هندی‌تبار در سواحل دریای بابلسر، ضمن تکذیب خبر فوق به رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد، قبل از انتشار اخبار نسبت به بررسی صحت و سقم آن اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90779

ارسال نظر