طوفان و انفجار مهیب در کرج

جزئیات انفجار و طوفان مهیب در کرج اعلام شد.

طوفان و انفجار مهیب در کرج

جزئیات انفجار و طوفان مهیب در کرج اعلام شد. وقوع طوفان در کرج باعث سقوط درختان روی خودروها در نقاط مختلف کرج شد. نشت گاز خودرو در کرج باعث انفجار و کشته شدن راننده آن شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: شب گذشته وزش باد شدید باعث سقوط سه اصله درخت روی خودرو شد.

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  اظهار کرد: بر اساس اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵، شب گذشته وزش باد باعث سقوط سه اصله درخت روی خودرو در نقاط مختلف کرج شد.

او افزود: این حوادث در جهانشهر، حصارک بالا و بلوار نبوت اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: بارش شدید نیز باعث آبگرفتگی زیرزمین مسکونی در بلوار محمدی ۴۵ متری گلشهر شده بود که با حضور آتش‌نشانان تخلیه شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مجموع ۱۲ نیروی عملیاتی به همراه ۴ دستگاه خودرو امدادی به محل حوادث یادشده اعزام شده‌اند.

انفجار در کرج

نشت گاز خودرو در کرج باعث انفجار و کشته شدن راننده آن شد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در اثر نشت گاز خودروی پراید در حوالی سرحدآباد، خودرو دچار انفجار و آتش سوزی شده و راننده آن پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت صدمات وارده جان باخت.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجار و آتش سوزی در یک خودرو پراید در حوالی پل سرحدآباد کرج، عوامل کلانتری ۳۸ بنفشه کرج برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه پراید به علت نشت گاز در صندوق عقب خودرو دچار آتش‌سوزی و انفجار شده که راننده علی رغم انتقال به مرکز درمانی و تلاش کادر درمان به دلیل شدت صدمات وارده پس از چندین روز جانش را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی البرز متذکر شد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

جانشین فرمانده انتظامی البرز متذکر شد: در پایان نیاز به یادآوری است که رعایت موارد ایمنی در خودروهای گازسوز می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90770

ارسال نظر