ماجرای جنجالی ضرب‌و‌‌شتم و درگیری خونین دختر و پسر دانشجو در دانشگاه چه بود؟ | دانشگاه باهنر کرمان اطلاعیه داد

دانشگاه باهنر کرمان درباره ضرب و شتم شدید یک دختر دانشجو و درگیری خونین ۲ دانشجو در این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ماجرای جنجالی ضرب‌و‌‌شتم و درگیری خونین دختر و پسر دانشجو در دانشگاه چه بود؟ | دانشگاه باهنر کرمان اطلاعیه داد

دانشگاه باهنر کرمان درباره ضرب و جرح یک دانشجو یک اطلاعیه‌ صادر کرد. ضرب و شتم شدید یک دختر دانشجو و درگیری خونین ۲ دانشجو در این دانشگاه باهنر کرمان خبرساز شده است.

روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان درباره ضرب و جرح یک دانشجوی این دانشگاه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی درگیری خونین ۲ دانشجو در دانشگاه چیست؟

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در تاریخ ششم خرداد ماه جاری رخداد تلخی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به وقوع پیوست؛ این حادثه که با انگیزه شخصی بین دو دانشجوی دختر و پسر اتفاق افتاد، منجر به جراحت دانشجوی دختر شد.

بلافاصله ضمن هماهنگی با اورژانس، دانشجوی آسیب دیده سریعا به بیمارستان منتقل و به طور ویژه تحت درمان قرار گرفت و همچنین شخص خاطی تحویل پلیس شد.

لازم به ذکر است جلسه اضطراری شورای انضباطی دانشجویان تشکیل و حکم اشد مجازات برای دانشجوی خاطی صادر شده است.

بررسی‌های تکمیلی در خصوص حادثه مذکور همچنان در حال انجام است و تاکید می‌شود دانشگاه شهید باهنر کرمان هرگونه کوتاهی و قصور احتمالی را چه از جانب شخص یا واحدهای زیر مجموعه دانشگاه به جد پیگیری خواهد نمود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: وضعیت عمومی دانشجوی مضروب، خوب و رو به بهبودی است و فرد ضارب نیز در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته است.

توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درباره درگیری در دانشگاه باهنر کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان جزئیات درگیری دو دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان را که به جراحت یکی از آنان انجامید، تشریح کرد.

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: «روز شنبه هفته جاری در پی درگیری دو نفر از دانشجویان دانشگاه باهنر به‌دلیل جواب رد شنیدن در خواستگاری یک دختر یکی از این افراد مجروح می‌شود.

بلافاصله بعد از این درگیری فرد ضارب توسط حراست دانشگاه دستگیر و بیرون از محیط دانشگاه تحویل پلیس می‌شود.

این در حالی است که دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در اطلاعیه‌ای حادثه ضرب‌وجرح دانشجوی این دانشگاه را اطلاع‌رسانی کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی مشاجره و درگیری دو تن از دانشجویان، یکی از آنان زخمی شد که با پیگیری‌های انجام شده وضعیت عمومی دانشجوی مضروب، خوب و رو به بهبودی و فرد ضارب نیز در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: «مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه به‌منظور پیشگیری از رخدادهای مشابه، جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای اعلام آمادگی می‌کند.»

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90017

ارسال نظر