فیلم اعدام در ملاء عام خفاش شب مراغه / او خواستگار شیطان صفت بود

صبح امروز پنجشنبه حکم اعدام مرد شیطان صفت به نام س.س با نام مستعار امیر مهدی در مراغه اجرا شد.

فیلم اعدام در ملاء عام خفاش شب مراغه / او خواستگار شیطان صفت بود

 حکم اعدام مرد شیطان صفت به نام س.س با نام مستعار امیر مهدی  در مراغه اجرا شد.

دادستان مراغه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مرد شیطان صفت به اتهام  فساد فی الارض از طریق اشاعه گسترده فساد و فحشا در مراغه و شهر های همجوار  در سال ۱۳۹۵ بر اساس گزارشات مردمی دستگیر شد.

محمود نعمتی افزود: از جمله اتهام متهم، اغفال زنان و دختران متعدد از طریق فریب آنها به داشتن موقعیت شغلی مناسب، تهیه فیلم و عکس از زنان و دختران فریب خورده و انجام روابط جنسی به بهانه ازدواج می باشد.

وی اضافه کرد :پس از دستگیری، پرونده وی پس از ارجاع به دادسرای عمومی و صدور حکم اعدام در دادگاه انقلاب اسلامی و تایید آن در دیوان عالی کشور و اجازه از مراجع ذیصلاح، حکم اعدام متهم صبح امروز در ملا عام در یکی از میادین اصلی این شهرستان به اجرا در آمد.

دادستان مراغه در ادامه اظهار کرد :قوه قضاییه و نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در برخورد با چنین اشخاصی که امنیت جانی و ناموس شهروندان را مورد تجاوز و‌ تخطی  قراردهند، هیچگونه مماشاتی نخواهند کرد و برخورد شدید با آنها را در دستور کار قرار داده اند.

جزییات جدید 

در آن سال ها که دادستان وقت مراغه بودم  روزی در دفتر کارم گزارشی دریافت کردم که شخصی از یک استان همجوار آمده ودر یکی از محلات مراغه ساکن شده و مبادرت به رفتارهای مجرمانه در تعرض به نوامیس می کند با بررسی دقیق تر موضوع در پلیس امنیت اخلاقی ، صحت گزارش تایید شد .  بلافاصله دستور دستگیری اش را صادر کردم . ماموران پلیس تحت نظارت یکی از قضات شجاع دادسرا بطور شبانه وارد عمل شدند . متهم که در این میان قصد فرار داشت در پشت بام منزلش دستگیر وخیلی زود  ادله وفیلم جمع آوری شد .

بلافاصله تحقیقات از مرد متجاوز کلید خورد  .جالب بود متهم گفت اجازه می دهید قرآن بخوانم گفتم قرآن؟ گفت بله.

شروع کرد با صوت به تلاوت قرآن ، تحریرها را بلد بود اما قصدش فریب ما بود و رفتارش دقیقا برخلاف فرامین همین قرآن .

خلاصه فیلم ها یکی یکی رو شد و تلخ ترین خاطرات قضایی دوران دادستانی برای بنده رقم خورد سخنی فراوان داشتم ، خیلی از  قربانیان را بخاطر حفظ آبرو نمی شد دعوت کرد .

رفتار متهم ابتدا با قربانیان از اغفال شروع می شد اما فیلم هایی که تهیه می کرد و اخاذی هایی که با تهدید به انتشار فیلم ها کرده بود با دلایل ، پیش رو بودند . فیلم ها و اسناد بانکی گویای زور و تهدید بودند .

شگرد متهم در ابتدا دادن شماره تماس به عنوان مشاور و سپس در صورت تماس سوژه ، اغفال قربانیان بود .

ضعف های شخصیتی و کاستی های روانی در قربانیان وجه مشترک همه آنها بود .

متهم با زبان تمجید شروع می کرد و فریب می داد یاد داستان روباه و زاغ افتاده بودم یادتونه روباه می گفت چه سری چه دمی  عجب پایی لحظه ای که زاغ دهن باز می کرد پنیرش را ازدست رفته می دید .

به هرحال لحظلات مواجهه قربانیان با این فرد به اصطلاح انسان سخت بود وحشت در چهره قربانیان نقش می بست .به هر تقدیر بعد از تحقیقات گسترده کیفرخواست صادر و سپس با تصمیم قاطع قضات دادگاه و دیوان حکم صادر شد و روز پنجشنبه تحت نظارت شخص دادستان محترم مراغه با قاطعیت  حکم مرگ مرد م تجاوز اجرایی شد. لازم می دانم به عنوان یک شهروند مراغه ای از ایشان تشکر کنم. حرف آخرهم خطاب به شبکه های ماهواره ای ؛ مظلوم نمایی نکنید یاوه نگویید بروید قوانین همان کشورهایی که مزدورشان هستید را بخوانید آنها هم تجاوز را گردن می زنند. ما قانون داریم و طبق قانون رفتار می کنیم . 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88807

ارسال نظر